Iako će televizijsko oglašavanje zadržati jake pozicije i idućih pet godina, oglašavanje putem interneta sljedeće godine preuzet će vodeću oglašivačku ulogu u SAD-u, procjenjuje konzultantska kuća PricewaterhouseCoopers (PWC).
U svojim petogodišnjim projekcijama o prihodima i oglašavanju za medijsku i industriju zabave, PWC procjenjuje da će oglašavanje putem TV-a i interneta do 2020. generirati 720 milijardi dolara prihoda, što je bitno više od prošlogodišnjih 603 milijarde.
Prihodi od oglašavanja na američkim TV postajama porast će pritom s lanjskih 69,9 milijardi na 81,7 milijardu u 2020., što znači da će prosječno godišnje rasti po stopi od 3,2 posto. Prihodi od internetskog oglašavanja, s druge strane, lani su iznosili 59,6 milijardi dolara, a po projekcijama PWC-a, trebali bi do 2010. porasti na 93,5 milijardi dolara.
Za jednog od direktora PWC-a Christophera Vollmera, to je sve posljedica tehnološke evolucije, odnosno mogućnosti da se sadržaj gleda na sve više platformi. Najveći proboj očekuje se na području oglašavanja na mobilnim uređajima, čiji je udjel u kompletnim prihodima internetskog oglašavanja lani iznosio 34,7 posto ili 20,7 milijardi dolara, a projekcije su da će ta vrsta oglašavanja rasti do 2020. do udjela od 49,4 posto.
Prihodi od oglašavanja na mobilnom videu istovremeno će skočiti sa 3,5 milijardi dolara u 2015. na 13,3 milijarde dolara u 2020. godini.
Projekcije PWC-a predviđaju kako će ovogodišnje oglašavanje na TV-u u SAD-u porasti po stopi od 4,4 posto u odnosu na lanjsku godinu, zahvaljujući predsjedničkoj kampanji i predstojećim Olimpijskim igrama.
>> Google udara na TV: 'Oglasi na YouTubeu puno su učinkovitiji'