Nissan X-Trail

Isprobali smo: Mali benzinac odlično se nosi s japanskim grubijanom

Nissan X-Trail
Foto: Jurica Galoić/PIXSELL
1/6
05.01.2020.
u 08:30

Najbolje se osjeća na otvorenoj cesti i na autocesti, gdje do izražaja najbolje dolazi njegov potencijal prostranog i udobnog obiteljskog automobila. U vožnji ne umara, dapače, užitak ga je voziti

Najveći SUV koji Nissan nudi na hrvatskom tržištu isprobali smo s 1,3-litrenim DIG-T benzinskim agregatom. U trenutku preuzimanja testnog vozila mišljenje je bilo podijeljeno. S jedne strane, taj nas je benzinac oduševio u manjem Qashqaiju. S druge strane, X-Trail je veći i teži... No, i u ovom se upečatljivom robusnom modelu dužine 469 centimetara te s 1720 kilograma ‘na plećima’ obujmom mali benzinac pokazao opcijom vrijednom razmatranja. Njegovih 160 konjskih snaga u testnom je X-Trailu upareno s DCT automatskim mjenjačem, što u praksi rezultira uglađenom vožnjom u svim režimima.

Velikim se Nissanovim SUV-om jednostavno rukuje, a u izvedbi s najbogatijim paketom opreme Tekna, poput isprobanog primjerka, pri parkiranju pomaže i Around View Monitor. Ovaj sustav vozaču pri manevriranju na parkiralištu, ali i u ostalim situacijama kad dobro dođe pogled i iz neke druge perspektive, u pomoć priskače prikazom situacije od 360 stupnjeva. Prikaz na središnjem ekranu jasan je i precizan, što znači da je i prilično koristan. X-Trail u znaku na ‘nosu’ skriva radar koji je glavni dio sustava za automatsko kočenje u nuždi, a dio serijske opreme su i sustavi upozorenja na vozila u mrtvom kutu, nenamjernog napuštanja voznog traka, čitanja prometnih znakova, automatsko upravljanje dugim svjetlima. Upravo zahvaljujući inteligentnim sustavima nadzora okoline izdašni centimetri X-Trailu ni u gradskoj vrevi nisu prevelik problem, iako je svima jasno da velikom X-Trailu primarna namjena nije gradska vožnja.

Najbolje se osjeća na otvorenoj cesti i na autocesti, gdje do izražaja najbolje dolazi njegov potencijal prostranog i udobnog obiteljskog automobila. U vožnji ne umara, dapače, užitak ga je voziti - posebno kad je u kombinaciji i solidan automatski mjenjač, koji je standardno uparen s 1,3 benzincem od 160 konja. Zvučna izolacija kabine je uzorna, neravnine X-Trail dobro upija ne zamarajući njima putnike, koji na dobro oblikovanim i širokim sjedalima imaju dovoljno prostora i za noge i za ramena. Prednja sjedala električno su namjestiva i grijana. Materijali su kvalitetni, interijer obiluje premium detaljima. Prtljažnik je također i više nego izdašan. Prima 565 litara te se može proširiti do 1982 l.

Scene koje su vas najviše iznenadile: Najveći hit bila je djevojka na parkiralištu

Nissan X-Trail
1/29
Ključne riječi

Komentara 6

KO
Kolibri
11:42 05.01.2020.

I trosi sigurno kao kamion!

LO
Long
13:23 05.01.2020.

Pravi japanac. Sa PSA masinom. Sramota.

IB
ibiza
11:59 05.01.2020.

daj napisite trosi 10 litara i to je to, Üa moj tiguan disel trosi blizu 8 litara

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije