VOLKSWAGEN

Isprobali smo Tiguan Allspace s tri reda sjedala u koji stane i veća obitelj

Zagreb: Automobil VW Tiguan Allspace
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
1/9
05.09.2023.
u 07:00

Treći red uvelike povećava prilagodljivost i funkcionalnost ovog obiteljskog modela budući da može primiti do sedam osoba, odnosno od 760 do 1920 litara u prtljažnik. Stoji od 34.120 eura

Tiguan Allspace od nedavno je dio ponude u Volkswagenovim prodajnim salonima u Hrvatskoj, a mi smo isprobali bogatu dizelsku izvedbu 2,0 TDI DSG R-Line. Riječ je o dužoj verziji modela Tiguan – 22 cm dužoj od standardnog Tiguana, (473,4 cm) - koja dolazi s novim učinkovitim motorima, s novim sustavima upravljanja i potpore za dodatnu udobnost i još bolju povezivost te s opcijskim trećim redom sjedala. Treći red uvelike povećava prilagodljivost i funkcionalnost ovog obiteljskog modela, budući da može primiti do sedam osoba, odnosno od 760 do 1920 litara u prtljažnik, ovisno o broju sjedala koja su trenutačno u funkciji. Dva sjedala u trećem redu, kad nisu potrebna, jednostavno se sklapaju u podnicu prtljažnika.

Opcijski IQ.Drive sustava Travel Assist olakšava potpomognuto upravljanje, kočenje i ubrzavanje pri brzinama do 210 km/h. Opcijski je dostupna i prediktivna automatska regulacija razmaka
Foto: Igor Kralj/PIXSELL

Iako je nov u Hrvatskoj, Tiguan Allspace nije nov igrač u VW-ovoj postavi. Ima sve dobre  značajke prostranog SUV vozila, dovoljno prostora za do sedam putnika, dugotrajan i moćan dizajn te učinkovite motore. Duža verzija Volkswagenova najprodavanijeg SUV-a stigla nam je nakrcana naprednim elementima koji podižu ljestvicu kako kod sigurnosti, tako i kod udobnosti, komfora, izgleda. Sve elemente opreme ne možemo ovdje ni pobrojati, ali valja spomenuti IQ.Drive Travel Assist za poluautomatiziranu potporu tijekom vožnje, We Connect mobilne online usluge i IQ.Light LED Matrix glavna svjetla.

Duža verzija Volkswagenova najprodavanijeg SUV-a stigla nam je nakrcana naprednim elementima koji podižu ljestvicu kako kod sigurnosti, tako i kod udobnosti, komfora, izgleda
Foto: Igor Kralj/PIXSELL

Već serijska oprema obuhvaća autonomnu funkciju kočenja u nuždi sustava Front Assist, potporu zadržavanja vozila na voznom traku Lane Assist, sustav upozorenja za vozača i automatsku regulaciju razmaka (ACC), koja također uključuje funkciju Stop & Go u kombinaciji sa 7-stupanjskim DSG mjenjačem s dvije spojke. Opcijski IQ.Drive sustava Travel Assist olakšava potpomognuto upravljanje, kočenje i ubrzavanje pri brzinama do 210 km/h. Opcijski je dostupna i prediktivna automatska regulacija razmaka.

Paket Sport isprobanom Tiguanu Allspace donio je i sportski ovjes i progresivan elektromehanički servo upravljač, ovisan o brzini kretanja, koji ga čine vozački utegnutijim. Iako slabiji od dva ponuđena, dvolitreni dizelski stroj od 150 KS žustro reagira na stiskanje gasa. Ne buči pretjerano. Uparen je s odličnim 7-stupanjskim DSG automatskim mjenjačem. Tijekom testa trošio nam je 5,5 l/100 km. Sve u svemu, dobra kombinacija vozite li se i gradom i izvan njega, a da pritom trebate prostora za veću obitelj. 
Tiguan Allspace u interijeru – uz prostranost i dojam robusnosti – donosi moderne VW obrise, digitalni cockpit i niz online usluga i funkcija. Serijski je opremljen s Digital Cockpit Pro, ažuriranim višenamjenskim kolom upravljača i infotainment sustavom sa zaslonom u boji veličine 9,2 inča. U kombinaciji su, naravno, višenamjenska kamera, senzori sustava… Climatronic 3-zonskim automatskim klima-uređajem rukuje se preko novog modula s dodirnim tipkama.

Serijski je opremljen s Digital Cockpit Pro, ažuriranim višenamjenskim kolom upravljača i infotainment sustavom sa zaslonom u boji veličine 9,2 inča
Foto: Igor Kralj/PIXSELL

Treća generacija modularne infotainment matrice (MIB3) omogućuje korištenje naprednih We Connect mobilnih online usluga (online glasovne naredbe, pristup streaming servisima, individualizacija zasnovana na tehnologiji u oblaku, bežična upotreba aplikacija).
Početna cijena modela Tiguan Allspace (1.5 TSI, 150 KS, 6-stupanjski ručni mjenjač) je 34.120 eura, dok testni primjerak – kao pokazna vježba mnogih naprednih stavki koje je ovdje moguće naručiti - stoji 57.493 eura. On je stigao i u bogatoj razine opreme R-Line koja naglašava sportske dizajnerske detalje. Ima i crnu oblogu krova, izbor profila vožnje, R-Line presvlake sjedala, lakometalne naplatke od 19'', agresivnije i dizajnerski naglašenije branike.

U prtljažnik stane od 760 do 1920 litara, ovisno o broju sjedala koja su trenutačno u funkciji
Foto: Igor Kralj/PIXSELL

Komentara 5

Avatar Marko
Marko
10:21 05.09.2023.

Ne nego ću talijane i francuze kupovati-...

BP
Besposlen pop
08:38 05.09.2023.

Da nema Opela, VW bi mi bio najmanje simpatična automobilska marka. Idealna za hrvatske krkane i seljobere! “Pravo auto”!! 🤮

BR
Brdo
10:05 05.09.2023.

34.000€? Za 24.000 € dobijes Toyotu Proace City Ili Peugeot Rifter ili Citroen Berlingo bolje opremljene i sa vise prostora, takodjer sedmosjede. Precjenjeni "das Auto"!

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije