Od početka prve generacije, tijekom 2006., pa do nedavnog dolaska druge generacije Nissan je uspio prodati oko 1500 primjeraka modela Note. Nije privlačio izgledom, no one koji bi ga isprobali oduševljavao bi jednostavnošću i prostranošću. Na osnovu toga stvorena je druga generacija koja je prije nekoliko mjeseci stigla i u domaće prodajne salone.
Zadržana je praktičnost koja je sada podignuta na još višu razinu. Prostora ima na pretek i na stražnjoj klupi koja ima mogućnost uzdužnog pomicanja čak 16 cm, a o čemu ovisi i raspoloživi prtljažnik od 295 do 381 litre. Najbogatiji Tekna paket opreme znači da ima sve što su u Nissanu predvidjeli za ovaj model, pa i Around View Monitor, sustav kamera za olakšano parkiranje, kožne detalje na sjedalima, alu naplatke, inteligentni ključ, navigaciju...
U prvoj generaciji Nissan je u modelu Note uglavnom prodavao početni, 1,4-litreni benzinski model, te ponešto snažnijeg 1,6 modela. Dostupnost dizelaša bilo je kratkog vijeka. Sada je dizelaš ponovno tu, pa smo isprobali 1,5-litreni dCi model od 90 KS. Jedini dizelski odabir čini dobro poznat Renault motor poznat iz brojnih modela Renault-Nissan alijanse. Odlično pristaje 1197 kilograma teškom automobilu kojem osigurava dovoljno snage, a istovremeno se ističe pouzdanošću te štedljivošću. Opremljen je i start/stop funkcijom te Eko indikatorom pa ga je bez problema moguće voziti s potrošnjom između 4,5 i 5,5 litara. Dizelski Note se dobro vozi, iako nije predviđen za jurnjavu zavojitim cestama.
Note starta s cijenom od 89.900 kuna za 1,2-litreni benzinac, dok dizelaš kreće od 107.931 kn za Visia paket opreme. Testna Tekna stoji 121.386 kn, a na što valja dodati i 3250 kn za metalik boju. Za 125.000 kuna dobiva se jako bogato opremljen i praktičan model.
Vratite vi kupcima stari model 1,4 (cetiri klipa motor) po staroj cijeni a ko voli neka izvoli novi 1,2 (tri klipa motor) po novoj cijeni !