Volkswagen je objavio detalje o novom izdanju sportskog coupea Scirocco. Bit novotarija može se sažeti u četiri riječi: dinamika veća, potrošnja manja.
Scirocco dolazi s potpuno novom gamom pokretačkih agregata. Novi su motori do 20 KS snažniji te troše do 19 posto manje goriva. Novi Scirocco u trenutku izlaska na tržište nudit će šest novih TSI i TDI motora. Početni motor za Scirocco - 1,4-litreni TSI od 125 konjskih snaga - troši samo 5,4 l/100 km. Ulazni dizelaš 2,0 TDI od 150 konjskih snaga može se pohvaliti potrošnjom od svega 4,2 litre na stotinu prijeđenih kilometara. Snažniji dizelaš nudi 184 KS, dok su na raspolaganju i benzinci od 180, 220 i 280 konja. Uz potrošnju, na svim izvedbama ovog noviteta poboljšano je ubrzanje te maksimalna brzina. Primjerice, Scirocco 2,0 TSI s dodatnih 20 konja sada razvija 180 KS i do stotke pojuri 0,6 sekundi brže od prethodnika. S izlaznom snagom od 280 KS novi je Scirocco R najsnažniji i najagilniji Scirocco svih vremena. S DSG mjenjačem iz mirovanja do brzine od 100 km/h stiže za 5,5 sekundi.
Naravno, promjene su vidljive i izvana. Dizajnerski su dotjerani i prednji i stražnji kraj automobila. Svjetlosni sklopovi su novi, a LED stražnja svjetla dio su serijske opreme. Poklopac prtljažnika (312 do 1006 l) sada se otvara zakretanjem VW oznake.
Modificirani interijer s novim instrumentima odaje počast originalnom modelu Scirocco. Sportska sjedala i kožom presvučeno sportsko kolo upravljača preuzeo je od Golfa GTI. Volkswagenov sportaš također je bogatije opremljen. Novi elementi uključuju bolji audio sustav, Blind Spot Monitor i ParkAssist.
U pohod na europska tržišta novi Scirocco trebao bi krenuti u kolovozu.
>> Osvježeni VW Scirocco donosi dinamičniji dizajn i jače motore
>> Četvrta generacija Scirocca dolazi 2017.?
S obzirom na bezličnost automobila WAG koncerna ovaj čak i liči na nešto...