Nova, treća generacija Kijinog velikog terenca Sorenta izgledom je robusnija i mišićavija te potpuno spremna za tržišni okršaj s europskom premium konkurencijom. Za izgled su - uz korejski dizajnerski centar - ‘krivi’ i Kijini dizajneri u SAD-u i Njemačkoj pa s punim pravom možemo reći da se vizualno radi o globalnom automobilu. Sprijeda dominira još veća prepoznatljiva rešetka hladnjaka u obliku tigrova nosa.
Produljen na 478 cm
Sorento je dulji (95 mm), niži i širi što mu daje dojmljiviji nastup, a produženjem međuosovinskog razmaka od 80 mm u kabini je značajno povećana prostranost. Dakako, najviše će profitirati putnici straga, a pogotovo raste udobnost i prostranost putnika u trećem redu u verziji sa sedam sjedala. S ukupnom dužinom od 478 centimetara novi Sorento smješta se među prostranije SUV modele. Unutrašnjost će biti profinjenija i komfornija, a kokpitom će dominirati veliki dodirni zaslon.
Očekuje se i hibrid
– Na temelju ogromnog uspjeha aktualnog modela odlučili smo zadržati ime, a potpuno novi Sorento je temeljito obnovljen i iznova projektiran i siguran sam da će iznenaditi kupce svojom temeljito obnovljenim stilom, nizom novih praktičnih rješenja i sigurnosnom tehnologijom, kao i povećanjem prostranosti i udobnosti vožnje – rekao je Soon-Nam Lee, potpredsjednik Kijinog marketinga.
Kia još nije objavila koje će pogonske agregate ponuditi u novom Sorentu, ali za pretpostaviti je da će u Europi, kao i do sada, najtraženiji biti četverocilindrični dizelaši: 2-litreni sa 150 KS i 2,2-litreni sa 194 KS. Po uzoru na Optimu Hybrid, očekuje se i ponuda hibridnog Sorenta. Svjetska premijera je ovoga mjeseca u Južnoj Koreji, a europska će biti na Salonu automobila u Parizu početkom listopada.