Prodaja klasičnih limuzina D segmenta pada uslijed tržišnog naleta SUV-ova. Zbog toga je Peugeot odlučio dosadašnji klasičan 508 u novoj generaciji zamijeniti drukčijim, atraktivnijim modelom – četverovratnom fastback coupe limuzinom s prednjim prozorima bez okvira, koji spaja sportski štih kupea i uporabljivost tradicionalne limuzine. Prirodni mu je konkurent na tržištu Volkswagen Arteon.
Dizajnerski je vrlo moderan, ali detalje poput znaka lava u sredini maske i logotipa 508 na poklopcu motora Francuzi su iskoristili kao hommage svojim kultnim modelima 504 i 504 Coupe.
I uživo Peugeot 508 izgleda zaista lijepo pa će mu vanjski izgled, ali i vrlo atraktivno i sportski dizajnirana unutrašnjost biti veliki aduti, veći nego prostranost koja je ipak skromnija nego u dosadašnjem modelu. Ali, to su Francuzi napravili svjesno, budući da je novi 508 kompaktniji - kraći je osam (sada 475 cm) i niži šest centimetara (visok je samo 140 cm). Praktična i vješto skrivena peta vrata prtljažnika skrivaju vrlo solidan prostor obujma 487 litara. Uz to, brojni pretinci u kabini nude 32 litre prostora za odlaganje.
Luksuzni opcijski materijali
Originalna je i unutrašnjost u kojoj se svakako izdvaja kokpit izrazito usmjeren na vozača, što podsjeća na BMW-ove modele. Na središnjoj konzoli - koja je zakrenuta prema vozaču - u boljim varijantama opreme nalazi se 10-inčni zaslon HD rezolucije osjetljiv na dodir (početni je 8-inčni SD rezolucije), dok je i instrumentna ploča digitalna dijagonale 12,3”. Baza Peugeotova i-Cocpita je već poznato i prepoznatljivo malo kolo upravljača.
Novi 508 dolazi u četiri razine opremljenosti: Active, Allure, GT Line i GT. Dug je i popis dodatne opreme, a po želji kupca novi 508 može biti vrlo luksuzan. Izbor materijala i njihova obrada u 508-ici pripadaju svijetu luksuznih limuzina: koža punog zrna ili Nappa, matirani krom, crni lak, alcantara, puno drvo.
U pogledu užitka u vožnji, novi 508 vjeran je DNK-u marke. Stoga je opremljen tehnologijama te znanjem i umijećem razvijenim u PSA grupi. Uporabom platforme EMP2, istovremeno osigurava iznimne vozne osobine i sudjeluje u uspješnom pothvatu smanjenja mase (prosječno 70 kg manje), hvale se u Peugeotu.
Početni s ručnim mjenjačem
U ponudi motora su dva 1,6-litrena turbobenzinska PureTech agregata sa 180 i 225 KS te dva dizelska BlueHDi motora, 1,6 HDi sa 130 te 2,0 HDi sa 160 i 180 KS. Početna verzija Peugeota 508 s 1,5 BlueHDi dizelašem od 130 KS uparenim sa 6-brzinskim ručnim mjenjačem i s početnom Active opremom stoji 205.971 kunu.
Svi ostali motori dolaze isključivo uz 8-brzinski automatski mjenjač, a automatski je mjenjač dostupan i uz spomenuti početni dizelski agregat (uz Allure opremu za 240.070 kuna). Početni benzinac sa 180 KS i automatikom te Allure opremom stoji 250.312 kuna.
Pogledajte video o prometnim kaznama - stiže stroži zakon o sigurnosti u prometu: