Na hrvatsko je tržište stigao novi kompaktni crossover Mitsubishi Eclipse Cross po početnoj cijeni od 185.900 kuna. Japanski proizvođač jedan je od najpoznatijih i najstarijih proizvođača terenskih automobila, pa mu današnji trendovi potražnje za SUV i crossover autima svakako idu na ruku.
Za Mitsubishi je smjeli dizajn novog kupeovskog kompaktnog SUV-a pravi iskorak, a Eclipse Cross veličinom (dužina 440 cm) se smjestio između manjeg ASX-a (iduća generacija će se s 430 cm skratiti na 420 cm) i većeg Outlandera, čiji će idući model biti još duži od 466 cm (veći Pajero zbog ekoloških se normi u Europi više neće prodavati). Eclipse Cross zanimljivo je dizajniran crossover, koji uz mogućnost 4x4 pogona, 18 cm odignutosti od tla te solidnih ulaznih i izlaznih kuteva ima i dobre terenske sposobnosti, iako je prije svega namijenjen vožnji po asfaltu. Kreirao ga je Tsunehiro Kunimoto, autor Nissan Jukea. I ovoga je puta napravio auto koji se ljudima ili sviđa ili ne - sredine nema. Ako ste u prvoj skupini, znajte da se radi o okretnom i upravljivom autu, koji dolazi s novim potentnim 1,5-litrenim 4-cilindarskim Mivec turbobenzincem sa 163 KS i 250 Nm. Uz 6-stupanjski ručni mjenjač radi vrlo uglađeno i pruža vrlo dobre performanse (10,3 s do stotke i 205 km/h), a uz fino podešen ovjes, novi električni servo upravljač i učinkovite kočnice, Eclipse Cross može se voziti vrlo dinamično, ali i udobno. Iduće godine stiže i 2,2-litreni dizelaš.
Nudi solidnu multimedijsku opremu, u drugoj razini opreme Invite plus dolazi sa središnje smještenim 6,1” zaslonom osjetljivim na dodir i bluetoothom, u trećoj Intense ima i “touch pad” za upravljanje multimedijom i head-up displej. Stražnja se klupa uzdužno pomiče za 20 mm, što omogućuje dosta prostora za koljena, dok je prtljažnik s 341 do 448 l/1159 litara ipak ispod prosjeka klase.
Vrlo je ugodno iznenađenje novi CVT kontinuirani automatski mjenjač (sport opcija, 8 umjetnih brzina), koji radi tako tiho, ugodno i glatko da smo mislili kako se radi o klasičnom automatiku. Usudili bismo se reći da je to najbolji CVT na tržištu. Dakle, birati se može opcija s prednjim pogonom i 6-stupanjskim ručnim mjenjačem, prednji pogon s CVT mjenjačem (226.900 kuna) i AWD pogon s CVT mjenjačem (od 252.900 kn).
Pogledajte i galeriju 10 stvari koje možda niste znali o Yugu: