Ako kupujete domaće proizvode osiguravate radno mjesto sebi, baki i djedu mirovinu, a mami i tati bolju plaću - poručuje Nadan Vidošević, čelnik Hrvatske gospodarske komore, promovirajući akciju Kupujmo hrvatsko koja se od sada može naći i na društvenim mrežama Facebook i Twitter.
Nakon 13 godina promocije domaćih kvalitetnih proizvoda, Hrvatska gospodarska komora je, naime, uz manifestacije koje se održavaju diljem Hrvatske, u promociju odlučila uključiti i sve snažnije suvremene komunikacijske kanale radi jačanja svijesti građana o značaju kupovanja domaćih proizvoda, poglavito nositelja znakova Hrvatska kvaliteta i Izvorno hrvatsko.
Hrvatska gospodarska komora je time, ističu u Komori, htjela stvoriti izravan i prijateljski kontakt s potrošačima, poglavito s mladima, kako bi ih, ne samo educirala i informirala o domaćim kvalitetnim proizvodima, već i potakla na stvaranje poduzetničke klime koja će omogućiti stvaranje novih proizvoda kao temelja gospodarskog rasta i razvoja.
Najutjecajniji "made in" proizvodi na svijetu, kao primjerice talijanski, svoj uspjeh uz kvalitetu duguju prije svega i potpori i privrženosti državljana svoje zemlje. Danas u vremenu kada vladaju elektronički mediji HGK je, prepoznavši njihovu važnost, odlučila iskoristiti mogućnosti koje pružaju kako bi i putem tih kanala širila svijest i stvarala tzv. kulturu hrvatskih proizvoda.
Facebook i Twitter profili Kupujmo hrvatsko na jednostavan i prijateljski način educiraju i informiraju javnost o domaćim proizvodima, novostima i događanjima. Na specifičnom jeziku društvenih medija na profilima se predstavljaju domaći kvalitetni proizvodi, uz fotografije, video snimke, darivanje domišljatih komentatora te aktivnu interakciju s članovima grupe i pratiteljima.
Kupujem Hrvatski auto---ali ga trenutno nema na trzistu ----Mozda su planovi za proizvodnju gotovi u 2220g..................................