LG Electronics svoju poslovnu strategiju temelji na činjenici da svojim proizvodima, rješenjima i podrškom olakša život svojim korisnicima, a posebnu pažnju posvećuje sigurnosti njihova doma. Briga o dobrobiti zajednice u kojoj posluje LG-u je izuzetno važna pa se zato lokalna podružnica kompanije priključuje brojnim pojedincima i tvrtkama koji pomažu stanovnicima pogođenim nedavnim potresima u Hrvatskoj.
Nažalost, posljedice ove prirodne katastrofe osjećat će se još dugo, no u LG-u Hrvatska odlučili su odmah pružiti svoj solidarni doprinos u ublažavanju materijalne štete nastale korisnicima njihovih TV uređaja na širem području Petrinje, Siska i Gline.
Građani kojima je u potresu oštećen LG TV do 5 godina starosti, štetu mogu prijaviti ovlaštenom LG servisu. Oni će potom organizirati besplatan popravak.
Rok za prijavu za sve stanovnike uže pogođenog područja Sisačko-moslavačke županije je kraj veljače 2021., dok ostali korisnici sa šire pogođenog područja te županije štetu na svom LG TV-u mogu prijaviti do 31. siječnja.
I nakon ove akcije, LG Hrvatska će nastavit pratiti situaciju, biti solidaran te dodatno pružati pomoć onima kojima je najpotrebnija.
POPIS OVLAŠENIH SERVISA I KONTAKT:
Supra Mea Servis
LG Hrvatska – služba za korisnike: 01 553 5554