Studio Tokyo RPG Factory (osnovan pod okriljem Square Enixa) objavio je Lost Sphear, svoju drugu retro RPG igru koju smatraju “spiritualnim nasljednikom” relativno uspješne “I Am Setsuna” s početka 2016. godine.
Geekovski se oslanjajući na stil žanrovskih hitova devedesetih, kao što su bili Chrono Trigger ili rani Final Fantasy, Lost Sphear uvodi nas u Japan u nedefiniranom povijesnom razdoblju, u kojem svijetom kroče ljudi, ali i mitska čudovišta.
Povratak u prošlost
U fokusu priče skupina je djece kojoj seoski starješine povjeravaju jednostavne zadatke eliminiranja manjih, komičnih čudovišta, sve dok neobjašnjiva tragedija ne izbriše njihove domove, a jedini način da ih vrate je slijedeći davno zaboravljene običaje i proživljavajući sjećanja svojih predaka, uz pripadajuće opasnosti koje će im pomoći da unaprijede svoje borilačke vještine i inventar.
Iako je možete pronaći i na PS4 i Windows platformama, zbog jednostavne retrografike prirodno stanište Lost Spheara je Nintendo Switch, jer radi se o igrici koja na velikom ekranu ne djeluje nostalgično, nego bizarno anakrono, dok u džepnoj varijanti mami željene osmijehe - zbog toga je prilično čudna odluka developera da preskoče PS Vitu kao još jednu vrlo logičnu platformu za plasiranje novog projekta.
Reboot InfoGamer, jedan od najvećih gaming festivala u Europi:
Beskonačno čekanje
Vjerojatno u skladu s izvornom idejom povratka u devedesete, Lost Sphear jedna je od onih igara koje se kreću toliko sporo da u pauzama između svake akcije možete otići u trgovinu po sladoled: problem je, međutim, u izrazito stereotipnoj i nezanimljivoj radnji koja ne kompenzira beskonačnu razvučenost osnovnog gameplaya, zbog čega bi odraslim igračima mogla brzo dosaditi. I dok se možda i možemo zamisliti kako nakon napornog dana sjedamo za veliki ekran i povremeno “ventiliramo mozak” uz Lost Sphear, vjerojatnije je da će ova igrica zaživjeti kao usputna džepna zabava u javnom prijevozu ili pod satom matematike.
Hoćemo li o njoj entuzijastično pričati prijateljima? Teško.