“Potpuno drukčiji od prethodnika, modela 207” - to je deviza uz koju Peugeot 208 ulazi u bitku za kupce u B segmentu. Manji je za sedam centimetara (dužina 396 cm), a u prosjeku je masa smanjena za 110 kilograma. U isto vrijeme povećani su prostor za noge i prtljažnik koji sad prima 285 litara. Zanimljivo rješenje je mali volan, a instrumenti se gledaju iznad njega a ne kroz njega. Nakon privikavanja rješenje nam se svidjelo.
Zbog smanjenih dimenzija 208-ica je izrazito kompaktna, a izrađena je vrlo čvrsto. Zahvaljujući tome, vozaču pruža mnogo zadovoljstva, pogotovo na zavojitim cestama, gdje do izražaja dolazi vrlo dobar ovjes. S 1,6-litrenim VTi benzincem od 120 KS i 160 Nm okretnog momenta pretvara se u pravog malog sportaša. Do stotke dolazi za 9,9 sekundi i postiže najveću brzinu od 190 km/h. Motor voli visoke okretaje i najviše snage daje upravo pri 6000 o/min. Petstupanjski mjenjač vrlo dobro obavlja svoj posao. Očekivano, šminkerski 208 privukao je pogled mnogih vozača i prolaznika. Gledaju ga i muškarci i žene, ali nekako nam je u ovoj novoj atraktivnoj sivoj blossom boji prikladniji ženama. Bogata oprema Allure uključuje i dvozonski klima-uređaj, LED dnevna svjetla, multimedijski zaslon, 16” alunaplatke...
U svim izvedbama standardno dolaze šest zračnih jastuka, ESP, tempomat, CD-radio, centralno zaključavanje... Početna verzija Peugeota 208 1,6 Allure stoji 115.300 kuna, a sa svom dodatnom opremom 128.600 kuna.
@lady chantal - Predlazem Vam da procitate knjigu "Sponzoruse" mlade beogradske knjizevnice Mase Rebic, knjigu koja je postala hit. Sto se pak tice novog "peugeota" 208 nadam se da ce spasiti francusku automobilsku grupaciju PSA cija je prodaja u prvih pet mjeseci ove godine u padu. Direkcija Peugeot i Citroën (PSA) ne zeli da delokalizuje proizvodnju svojih automobila u zemlje gdje je niza cijena radne snage, nego ostaje (zasad) u Francuskoj sa svojim pogonima ponajvise iz patriotskih razloga (da ljudi ne bi izgubili posao). Ipak su morali otpustiti 8.000 radnika u pogonu Aulnay.