U Veroni je proteklog vikenda održan Motor Bike Expo, najveći motoshow najbliži Hrvatskoj, a našim je ljubiteljima dvokotača pogotovo privlačan zbog goleme ponude opreme za motore i motoriste po sniženjima koja sežu do 80 posto redovnih cijena. Kupuje se doslovno sve, od naljepnica do guma, oklopa i okvira, pa nije čudo što kolone autobusa iz Hrvatske hrle na veronski sajam.
Više od 150.000 posjetitelja u tri dana moglo je uživati u narodskom motoveselju na 20.000 četvornih metara u sedam paviljona: od raskošne izložbene ponude novih modela i prezentacija oko 600 kompanija, do vratolomija na dva kotača, tatoo-studija, rock-koncerata i atraktivnih plesačica, uz obilne rasprodaje, te s najvećom europskom prezentacijom custom modela, s više od 200 prerada motocikala iz eminentnih ‘garaža’ – najviše vječnih Harleya – od kojih je svaka zasebno umjetničko djelo.
Verona kao vjesnik proljeća najavljuje približavanje nove motosezone, pa se na ovom sajmu može detektirati što će ove godine dominirati na dva kotača na europskim cestama.
Za razliku od milanske EICMA-e, gdje proizvođači promoviraju nove modele i diče se premijernim brendovima, Verona je potpuno usmjerena na potrebe motociklista. Sudeći prema tome, s toplijim danima pojačat će se najezda robusnih scrambler modela i njima srodnih café racera koja je počela lani kad je Ducati izbacio svoju zasebnu scrambler liniju i oborio prodajne rekorde na tržištu. Naravno da su na to morali reagirati i ostali ‘velikani’. Yamaha je tako odgovorila cijelom paletom modela u retrostilu koji startaju već od 400 ccm, a u čast 60 godina kompanije (u prigodnoj žutoj boji), reinkarnaciju svojih scramblera i bonnevillea napravio je i britanski Triumph. BMW je plasirao model R nine T., a neke kultne modele iz prošlog stoljeća oživjeli su i Honda, Suzuki, Kawasaki, Moto Guzzi...
>> Novi NMAX za maksimalnu pokretljivost i ekonomičnost
>> Kultni Harley iz '48. redizajnom je postao još robusniji, ali i ugodniji za vožnju