Juke, maleni svemirac iz Nissanove game crossovera u zadnjih je godinu dana dobio nekoliko jakih konkurenata na tržištu, poput Peugeota 2008, Renault Captura, Opel Mokke... Ali, Juke predstavljen još 2010. još je uvijek najatraktivniji u klasi, a sada dolazi s novim šminkerskim paketom opreme N-TEC.
Bogata oprema
Nova oprema povrh ionako bogatog paketa Acenta (automatska klima, ESP, tempomat, alu naplaci, maglenke...) donosi crne detalje poput crnih pozicijskih svjetala, sjajnih poklopaca retrovizora, dodatno zatamnjenih stražnjih stakala te plastiku u klavirskom laku na instrumentnoj ploči i na vratima iznutra.
Multimedijski ekran nudi kameru za pomoć pri vožnji unatrag i navigacijski sustav. Komforu doprinosi i automatski klima uređaj. U radu motora mogu se odabrati tri moda rada – normal, sport ili eco, dok je posebna funkcija praćenje G sile koje djeluju tijekom vožnje u sportskom modu.
Tu su i 18” alu naplaci koji nesumnjivo pridonose boljoj dinamici vožnje, ali će zbog njih sezonska izmjena guma biti paprena.Iako je Juke odignut od tla 18 cm, vožnja kroz zavoje ne donosi naginjanje. Dapače, Juke se može voziti dinamično. Relativno mala masa od 1200 kg doprinosi agilnosti 1,6-litrenog atmosferskog motora sa 117 KS.
Do stotke dolazi za 11 s, a postiže najveću brzinu od 178 km/h. Petbrzinski mjenjač je precizan i dobro se slaže s motorom. Potrošnja na testu nam je bila 7,1 l/100 km, što je vrlo dobar rezultat za auto koji pruža dosta užitka u vožnji.
Nastao na platformi Micre
Neki će vozači zamjeriti što se upravljač može podesiti samo po visini, što je boljka većine japanaca. Viši putnici će pak imati primjedbu i na mjesta za noge straga, ali treba imati na umu da je Juke izrađen na platformi Micre.
Cijena ovog vrlo bogato opremljenog Jukea iznosi 140.300 kuna.