Paletu motora koji se nude u Qashqaiju - najprodavanijem europskom crossoveru - Nissan je upotpunio novim 1,3-litrenim benzincem. Novi, visoko učinkoviti motor dostupan je u izvedbama sa 140 i 160 konjskih snaga. Karakterizira ga smanjena potrošnja goriva i niže emisije CO2. Motor je razvijen u suradnji s Daimlerom korištenjem vještina i resursa Alijanse Renault-Nissan-Mitsubishi, a prvi će put u Nissanovim modelima biti korišten upravo u Qashqaiju.
Okretni moment 240 i 260 Nm
Novi Qashqai dostupan je u inačicama sa šesterostupanjskim ručnim mjenjačem i potpuno novim sedmerostupanjskim mjenjačem s dvostrukom spojkom (DCT), a obje izvedbe imaju prednji pogon. Prvi put DCT mjenjač javlja se u Nissanovom serijskom modelu te pruža sportsko i dinamično iskustvo, snažnije ubrzanje s mjesta i uglađeni prijenos snage.
Tako je novi 1,3-litreni motor dostupan u tri inačice: 140 KS sa šesterostupanjskim mjenjačem, 160 KS sa šesterostupanjskim ručnim mjenjačem i 160 KS sa sedmerostupanjskim DCT mjenjačem.
Model manje snage ima okretni moment od 240 Nm, dok model s više snage s ručnim mjenjačem ima okretni moment 260 Nm, a s DCT mjenjačem 270 Nm. Iz Nissana napominju kako će vozači primijetiti poboljšan odziv i snažnije ubrzanje zbog veće snage i okretnog momenta, glađi i linearniji prijenos snage te tišu vožnju. Servisni intervali su također dulji te su sada na 30.000 km.
Tri nove 1,3-litrene pogonske opcije u Qashqaiju izravno zamjenjuju tri stare: 1,2-litrenu od 115 KS s ručnim ili CVT mjenjačem te 1,6-litrenu sa 163 KS s ručnim mjenjačem.
Početna cijena 159.990 kn
Sve nove pogonske jedinice ispunjavaju uvjete najnovije emisijske norme Euro 6d-Temp emisijske norme. Nissan Qashqai 1,3 DIG sa 140 konja i Visia opremom stoji 159.990 kuna, a 1.3 DiG 160 Visia 168.390 kuna.
Osim novih motora, Nissan Qashqai, koji je stilski redizajniran lani, u novoj modelskoj godini donosi i unaprijeđeni NissanConnect multimedijski sustav s nizom poboljšanja i novih funkcija.
Pogledajte video najgore parkiranih auta na hrvatskim cestama