Internetu se najčešće pristupa putem pametnih telefona. Između ostaloga, upotrebljavaju se za informiranje o cijenama te akcijama i popustima. Kako bi korisnicima pametnih telefona olakšao kupnju i osigurao da uvijek na vrijeme saznaju za akciju u njihovoj blizini, Njuškalo je lansirao novu aplikaciju Njuškalo Popusti za uređaje iOS i Android, koju je dosad preuzelo više od 11 000 korisnika.
Aplikacija za pametne telefone Njuškalo popusti donosi najveću ponudu svih akcija, popusta i kataloga na tržištu, osnovne informacije te popis poslovnica i adresa trgovina i trgovačkih lanaca. Aplikacija svima omogućuje jednostavno i brzo pretraživanje omiljenih proizvoda koji su na akciji i otkriva gdje ih se najbliže može kupiti. Uključivanjem lokacije na svom pametnom telefonu svaki korisnik može u svakom trenutku znati gdje je najbliži traženi proizvod na akciji te tako neće propustiti obaviti pametnu kupnju uz dobru cijenu.
Akcije se u Njuškalo popustima osvježavaju svakodnevno, korištenje aplikacije je intuitivno, a da bi svakom korisniku pružila i personalizirani sadržaj, dostupne su opcije poput aktivacije obavijesti o omiljenom proizvodu na akciji čim se pojavi u blizini te izrade liste za kupnju, koju je moguće odmah i putem e-maila iz aplikacije proslijediti željenom primatelju.
Lansiranju je prethodilo veliko istraživanje navika internetskih korisnika u Hrvatskoj*, kako bi im se ovim proizvodom pružilo najbolje korisničko iskustvo. Čak 88 posto internetskih korisnika u Hrvatskoj svaki dan se spaja na internet putem pametnog telefona. Tako su, primjerice, zanimljivi podaci da se putem pametnih telefona internet najčešće koristi za komunikaciju te za posjet društvenim mrežama, što čini osam od deset korisnika. Slijedi traženje korisnih informacija, među kojima su i cijene proizvoda, a 27 posto ispitanika koristi se pametnim telefonom za izravnu kupnju.
Razlozi korištenja interneta putem pametnih telefona
Kada je riječ o mjestu korištenja interneta putem pametnog telefona, najviše ispitanika čini to kod kuće, njih 81 posto, dok se čak 41 posto internetom na telefonu koristi u trgovini. Ukupno se više od polovice ispitanika barem povremeno koristi internetom putem pametnog telefona za informiranje o cijenama za vrijeme posjeta trgovini. Ne čudi stoga što su vlasnici pametnih telefona u Hrvatskoj rado dočekali i preuzeli aplikaciju Njuškalo Popusti koja im znatno olakšava pretraživanje akcijskih proizvoda i svih ključnih informacija uz njih vezanih.
Mjesto korištenja interneta putem pametnih telefona
Zanimljivo je spomenuti i da korisnici pametnih telefona u Hrvatskoj u prosjeku imaju instaliranih 16 aplikacija, a na tjednoj ih se bazi u prosjeku koristi sedam. Više od 20 instaliranih aplikacija na pametnom telefonu ima 16 posto ispitanika, a osam posto koristi se s više od 10 aplikacija tjedno.
Akcije i popusti u velikoj mjeri utječu na odluke o kupnji, a korisnici interneta u Hrvatskoj zainteresirani su za pogodnosti u trgovačkim lancima i trgovinama. Kada je riječ o proizvodima, na akcijama su najtraženiji mlijeko, maslac, pelene, kava, pivo, sir, jaja, vino, šećer i carsko meso.
Aplikacija Njuškalo Popusti, kao ekstenzija novog proizvoda Popusti na Njuškalu – koji je već nekoliko mjeseci dostupan kao zasebna kategorija na stranici – rezultat je Njuškalova razumijevanja potreba korisnika koji sada mogu svakodnevnoj kupnji pristupiti na novi, brži i efikasniji način gdjegod se nalazili.
Aplikacija za Android dostupna je klikom na: Njuškalo Popusti Android, a za iOS klikom na: Njuškalo Popusti iOS.