Novi Clio Renaultsport 200 Turbo pogoni također novi 1,6 turbo benzinac s direktnim ubrizgavanjem, sa 200 KS pri 6000 o/min, koji je zamijenio atmosferski 2,0-litreni agregat. Novi stroj nudi i 25 Nm više od prethodnika. Njegovih 240 Nm sada je dostupno u čitavom rasponu od 1750 do 5500 o/min. Do stotke ovu atraktivnu jurilicu potjera za 6,7 sekundi, te ga čini najbržim do sada.
Novi Clio Renaultsport 200 s ukupno 1204 kg od prethodnika je 36 kg lakši, što mu je također pomoglo da bude bitno brži od njega. Donosi prvi Renaultsport automatski prijenos s dvostrukom spojkom, čijih šest stupnjeva vozač može mijenjati i putem polugica na kolu upravljača. Taj sekvencijalni mjenjač u stanju je izvršiti promjenu stupnja prijenosa za samo 150 milisekundi.
Također, novi Clio RS pred vozača stavlja izbor tri modaliteta vožnje: Normal, Sport, Race. Njima se regulira odziv na gas, rad motora, preciznost upravljača i djelovanje ESC-a.
Novi Clio RS na raspolaganju će biti samo u izvedbi s peterim vratima. Kupci mogu birati između dva podvozja - sportskog koji ipak dozvoljava i komfornu svakodnevnu vožnju i tvrđi i tlu bliži Cup ovjes za vozače sklone utrkama.
>> Pogođen dizajn i potentan mali turbobenzinski motor
Francuski auto strucnjaci smatraju da je kvaliteta i finalna obrada "renaultovih", "peugeotovih" i "citroënovih" vozila besprijekorna i da je u potpunosti izjednacena sa nkvalitetom i finalnom izradom njemackih automobila. Neki dan saznah iz pariskog dnevnika 'Le Parisien da generalni direktor "Renaulta" Carlos Ghosn godisnje zaradjuje 13 milijuna eura. Poruka novinarima rubrike "Auto" : molio bih vas da nesto napisete o americkom sportskom automobilu "Tesla" kojeg sam vidio ovih dana u 6-tom pariskom kvartu. Vlasnik mi rece da ga je platio 90.000 eura. Inace covjek apsolutno sve zna o geniju Nikole Tesle. Hvala.