NA TESTU

Papreni škorpion ne krije agresivnu narav

Foto: Sandra Mikulčić
1/10
19.03.2021.
u 09:46

Ergela od 180 konja očita je i u ‘civilnom’ režimu, a pritiskom na tipku sport ne može se sakriti brutalni karakter. Poput svakog Abartha, i ovoga ćete najprije čuti, a tek ćete onda vidjeti agresivno izdanje slatkog auta

Mali, papreni škorpion u našoj je redakciji uvijek rado viđen gost, a ovoga smo ga puta isprobali u Abarth 595 1,4 16V Turbo Essesse izvedbi. Njegova ergela od 180 konjskih snaga pri 5500 okretaja u minuti očita je i u ‘civilnom’ režimu, no pritiskom na tipku sport ne može se sakriti brutalni karakter Fiatove sportske marke. Žute kočione čeljusti lijepo naglašavaju crnu boju karoserije. Naglašeni su odbojnici i pragovi, spojler je iznad stražnjeg prozora. Sportskih je detalja puno, ali svi su skladno uklopljeni i sve je jasno već na prvi pogled. I na prvi zvuk iz dvostruke ispušne cijevi s Akrapovičevim potpisom. Poput svakog Abartha, i ovoga ćete najprije čuti kako se promuklo javlja, a tek ćete onda vidjeti agresivno izdanje slatkog gradskog automobila, Fiata 500.

Sportski štih zauzeo je i interijer. Školjkasta sjedala pristaju nam poput druge kože, a pritisak na već spomenutu tipku sport (uz to što turbobenzinski motor daje bolji odziv, a volan postaje sportski tvrd) instrumente oboji u crveno i podari im informaciju o G sili. Dodajte tome znak škorpiona na sportskom upravljaču i aluminijske papučice i dojam je opet potpun. Pomalo ga narušava tek izostanak šeste brzine na ručnom mjenjaču. U gradskom okruženju, koje je ovom automobilu uostalom primarno, to ne dolazi do izražaja, no izlaskom na autocestu (pre)glasan zvuk motora upozorava da bi šesta brzina dobro došla. Mjenjač je brz i precizan, smješten na ugodno povišenu poziciju.

Isprobani Abarth 595 vrhunska je igračka za vozače željne dinamike. Startan je, agilan, upravljiv. Ne čudi, jer na svojih 1120 kg težine i 366 cm dužine raspolaže snagom kakve se ne bi sramili ni veći automobili. Postiže maksimalnih 225 km/h. Mali Abarth već je u startu izdašno opremljen. Između ostalog, ima sportski kokpit, pojačan motor, Brembo kočnice, R17 alu naplatke, Uconnect radio sa 7-inčnim ekranom, kožom presvučen upravljač s komandama, klima-uređaj, alcantaru u interijeru, elektropodizače stakala, zatamnjena stražnja stakla. Takav stoji 231.194 kn, a testnom je dodatna oprema cijenu dovela do 249.848 kn.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije