Kod kompaktnih crossovera sve su češća kombinacija početni benzinski motor i automatski mjenjač. Kao da su kupci razliku u novcu - koji bi ranije dali za skuplji dizelski motor - odlučili preusmjeriti u automatski mjenjač. To, zapravo, ima smisla, jer vožnja je s automatikom ugodnija i u gradskom stani-kreni ritmu i za dugotrajnih vožnji autocestom. Pogotovo kad automatski mjenjač radi dobro poput isprobanog, s osam stupnjeva prijenosa. Izmjene su brze, uglađene i većinom se ne osjete. U većini situacija, ovakav će automatik stupnjeve prijenosa mijenjati brže (i bolje) od vozača.
Turbobenzinac od 130 konja
Trocilindarski turbobenzinac sa 130 konjskih snaga radi mirno i tiho, a snagu šalje na prednju osovinu. Osnovni motor u ponudi ovog modela snage ima dovoljno i za gradski i za izvangradski režim vožnje. Deklarirano u prosjeku troši 5,8 l/100 km, a nama je na testu tražio 7,2 l/100 km. Kome kombinacija početnog benzinca i automatika baš i nije sjela, ovaj motor može izabrati i sa 6-brzinskim ručnim mjenjačem.
Putnička je kabina udobna i prostrana. Malo kolo upravljača - već karakteristično za Peugeot - izgleda neobično, no zapravo je praktično i dobro ‘leži’ u rukama. Preko njega puca neometan pogled na prilagodljivu digitalnu instrumentnu ploču. Sjedala su udobna, materijali i izrada kvalitetni. Zgodno se uklapaju futuristički prekidači nalik na klavirske, preko kojih se upravlja funkcijama multimedije.
Uzorna ergonomija
Centralni zaslon od osam inča u vidnom je polju vozača, pregledan i lako čitljiv. Ergonomija je uzorna. Sve u svemu - jako ugodan interijer. Povišeni položaj sjedenja među pozitivnim je stranama ovakvog tipa automobila. Doprinosi većoj preglednosti, ali ona ipak nije idealna pa su parkirni senzori i stražnja kamera bili dobrodošla pomoć pri manevriranju na skučenom prostoru. Prtljažnik prima i više nego dovoljnih 520 litara.
Aduti Peugeota 3008, između ostalog, dobra su oprema, atraktivan dizajn i korektna cijena. Benzinski Peugeot 3008 s ručnim mjenjačem može se kupiti već za 180.431 kunu. Kombinacija poput isprobane stoji 218.355 kuna.
Pogledajte i video žestokog okršaja u prometu:
Za tridesettisuća Eura ima znatno boljih i atraktivnijih vozila. Dizajn nemiran, a unutrašnjost kao ralje čudovišta.