Testirali smo

Peugeot 3008 - dobra oprema, atraktivan dizajn i korektna cijena

Test: Peugeot 3008
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
1/10
24.02.2019.
u 22:40

Kompaktni crossover isprobali smo u PureTech 130 EAT8 Allure izvedbi. Neobičan spoj pokazao se odličnim! Kombinacija poput isprobane stoji 218.355 kuna

Kod kompaktnih crossovera sve su češća kombinacija početni benzinski motor i automatski mjenjač. Kao da su kupci razliku u novcu - koji bi ranije dali za skuplji dizelski motor - odlučili preusmjeriti u automatski mjenjač. To, zapravo, ima smisla, jer vožnja je s automatikom ugodnija i u gradskom stani-kreni ritmu i za dugotrajnih vožnji autocestom. Pogotovo kad automatski mjenjač radi dobro poput isprobanog, s osam stupnjeva prijenosa. Izmjene su brze, uglađene i većinom se ne osjete. U većini situacija, ovakav će automatik stupnjeve prijenosa mijenjati brže (i bolje) od vozača.

Turbobenzinac od 130 konja

Trocilindarski turbobenzinac sa 130 konjskih snaga radi mirno i tiho, a snagu šalje na prednju osovinu. Osnovni motor u ponudi ovog modela snage ima dovoljno i za gradski i za izvangradski režim vožnje. Deklarirano u prosjeku troši 5,8 l/100 km, a nama je na testu tražio 7,2 l/100 km. Kome kombinacija početnog benzinca i automatika baš i nije sjela, ovaj motor može izabrati i sa 6-brzinskim ručnim mjenjačem.

Test: Peugeot 3008
1/10

Putnička je kabina udobna i prostrana. Malo kolo upravljača - već karakteristično za Peugeot - izgleda neobično, no zapravo je praktično i dobro ‘leži’ u rukama. Preko njega puca neometan pogled na prilagodljivu digitalnu instrumentnu ploču. Sjedala su udobna, materijali i izrada kvalitetni. Zgodno se uklapaju futuristički prekidači nalik na klavirske, preko kojih se upravlja funkcijama multimedije.

Uzorna ergonomija

Centralni zaslon od osam inča u vidnom je polju vozača, pregledan i lako čitljiv. Ergonomija je uzorna. Sve u svemu - jako ugodan interijer. Povišeni položaj sjedenja među pozitivnim je stranama ovakvog tipa automobila. Doprinosi većoj preglednosti, ali ona ipak nije idealna pa su parkirni senzori i stražnja kamera bili dobrodošla pomoć pri manevriranju na skučenom prostoru. Prtljažnik prima i više nego dovoljnih 520 litara.

Aduti Peugeota 3008, između ostalog, dobra su oprema, atraktivan dizajn i korektna cijena. Benzinski Peugeot 3008 s ručnim mjenjačem može se kupiti već za 180.431 kunu. Kombinacija poput isprobane stoji 218.355 kuna.

Pogledajte i video žestokog okršaja u prometu:

Ključne riječi

Komentara 2

Avatar HajdukLika
HajdukLika
07:42 25.02.2019.

Za tridesettisuća Eura ima znatno boljih i atraktivnijih vozila. Dizajn nemiran, a unutrašnjost kao ralje čudovišta.

BA
BakaMraz
21:23 28.02.2019.

Za 171.000 kupiš Tucsona koji je svemirski brod za ovu plastičnu igračku, za 160.000 kupiš Kadjara ili Qashgaia koji su svjetlosnu godinu ispred ovog Francuza, da ne nabrajam dalje, ovo će kupiti samo zagriženi Peugeot fan, a i on će nekoliko puta razmisliti....

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije