Nissanov sportski automobil GT-R, popularno zvan Godzilla, za manje od dvije godine otkako se pojavio na tržištu stekao je kultni status.
To je, prije svega, zaslužio rezultatima na Nordschleifeu gdje je krug odvozio brže od Porschea 911 GT2 i usporedbom ubrzanja s drugim najbržim automobilom na svijetu – Bugattijem Veyronom,
S jednom bitnom činjenicom koja ide u korist GT-R-u – mnogostruko je jeftiniji od auta s kojima se uspoređuje. Nissanova je cijena oko 500.000 kuna (u Velikoj Britaniji), Porsche stoji 1,4 milijuna, a Bugatti čak 8 milijuna kuna.
Nissan je pripremio poboljšanu verziju GT-R-a za europsko tržište.
Na prednjem su ovjesu promijenjeni amortizeri i opruge kako bi se poboljšao omjer upravljivosti i udobnosti. Stražnji će ovjes biti nešto krući, što će pridonijeti još boljem ponašanju Godzille u zavojima.
Izmijenjeni su režimi stupnjeva prijenosa na automatskom mjenjaču pa će iz 6. u 5. stupanj automatika promjenu obaviti nešto kasnije nego dosad, a iz 4. u 3. te iz 3. u 2. stupanj prije.
Stražnje kočnice sada će preuzimati još više opterećenja, a novost su i dva usisnika zraka na stražnjem difuzoru, koja će poboljšati hlađenje ispušnog sustava.
Nissan GT-R se još ne može kupiti u Hrvatskoj preko uvoznika i još nije poznato kada će se moći.
Poboljšan GT-R za Europljane
Stražnje kočnice sada će preuzimati još više opterećenja, a novost su i dva usisnika zraka na stražnjem difuzoru.
Još nema komentara
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.