Kada nešto kupujemo “ispod žita”, obično očekujemo i nižu cijenu, no u Hong Kongu ponekad vrijede nešto drugačiji običaji. Kada je iPad2 posrijedi, ljudi su spremni platiti i dvostruko više samo da ga se dokopaju što prije. Ide to u prilog tzv. gospodinu Lou, koji suvereno vlada crnim tržištem iPada.
On je na čelu dobro organiziranog preprodajnog lanca čiji članovi kupuju iPade u SAD-u po cijeni od 500 dolara, a zatim ih u Hong Kongu prodaju za 1014 dolara po komadu. Uspijeva im to zato što Appleova novog tableta tamo još nema u službenoj prodaji. Gospodin Lo prošle je godine prodao više tisuća iPada u Kini, a uoči izlaska iPada2 dobio je više od 200 narudžbi.
Taj Gospodin Lo je sitna riba prema našim trgovcima. Oni bi za tu razliku u cijeni kukali u stilu: propadamo. Naučeni su na barem 300%, tako da nam onda mogu udjeliti milost i najavljivati kojekakve velike rasprodaje sa popustima od cca 20%