Poznato je da nikom u svijetu automobila na domaćem tržištu baš ne cvjetaju ruže, ali daleko je najproblematičnija situacija u Fiatu, koji je proteklu godinu završio na 14. poziciji sa 1321 automobilom, a godinu prije imao je čak 3846 registracija te se nalazio na 8. mjestu. Tome treba pridodati i više od 83 posto pada Alfa Romea te solidne 103 registracije Lancije, koji su u istoj grupaciji.
Dizajnerski ušminkan
Sada, na početku veljače u prodaju stiže nova, treća izvedba Punta, a odgovorni u Autocommercu vjeruju kako će tri modela u B-segmentu, inače, vrlo traženom, popraviti situaciju. Odmah na početku prodaje i sami smo imali priliku isprobati osnovni model Punto Eva, pokretana 1,4-litrenim benzinskim agregatom.
Novi se model može pohvaliti novim prednjim svjetlima s branikom i prednjom maskom, a iznad nje je jasno istaknut logotip marke. Slično je i na stražnjem dijelu, gdje su natpisi “Punto”, ispod logotipa, te “Evo”, u desnom dijelu. Te promjene dale su Punto Evu retroštih, čime je više povezan s modelom 500.
Zbog tih dizajnerskih promjena tri je centimetra produžen i širi je pola centimetra.
Promjena u mjerama nije bilo u putničkoj kabini, koja je, poput eksterijera, zasjala u novom izdanju. Dizajnerski gledano, tu je pak sličan većem modelu, Bravu.
Jednak obujam, 275 litre, kao Grande Punto ima Punto Evo, no kada se preklopi naslon stražnje klupe, obujam se povećava na 1030 litara. Fiat je s više pozornosti uredio podvozje, pa se zahvaljujući poboljšanjima sada nudi veća udobnost, a smanjena je i buka koja dopire u putničku kabinu.
Osnovni benzinac
Testirani poznati 1,4-litreni benzinski agregat od 77 konja jedini nije doživio bitne promjene.
Sasvim je dovoljan za svakodnevnu gradsku vožnju, ali ne bi trebalo previše od njega očekivati na autocesti. Tijekom testa, a bilo je vrlo hladno, imali smo potrošnju 7,7 litara, što nije previše. Cijena je testnog modela 85.886 kn, što se može zahvaliti nadoplati za dvoja vrata i metalik boju.
Nit smrdi nit miriše!