HTC tajvanski je proizvođač naprednih telefona i uređaja koji povećava svoj udjele na tržištu, a jednako tako raste i na hrvatskom tržištu. Posljednji smartphone koji su u Hrvatskoj predstavili za ovu godinu jest Rhyme, koji nije inovativan u tehničkom smislu, no zato obiluje posebno dizajniranim praktičnim dodacima te je stoga i ovogodišnji 'zaštitni uređaj' modnog događanja Cro-a-Portera.
U Hrvatskoj odlični rezultati
A o HTC-u u regiji, i novim proizvodima porazgovarali smo s Markom Savkovićem, HTC-ovim product managerom za Centralnu i Istočnu Europu.
– HTC Rhyme napravljen je kako bi našim korisnicima donio osobniji doživljaj. S posebno dizajniranim dodacima koji uključuju višenamjenski stalak punjač-budilicu-glazbeni centar, svjetleći privjesak te slušalice bez petljanja, Tržište pametnih telefona počelo se segmentirati, te svi korisnici ne žele isto. Konačno su korisnici prihvatili sve prednosti i mogućnosti naprednih telefona te sada 'razvijaju' posebne želje. Neki, primjerice, više polažu na dizajn, a neki na igrice, neki žele više multimedije i HD video – istaknuo je Marko Savković te dodao kako HTC neće nuditi 'jeftinije' kategorije proizvoda već ih tek segmentirati unutar dosadašnjih proizvoda što znači da će i dalje dosljedno imati kvalitetan hardver i dizajn. Kada se radi o Hrvatskoj, HTC bilježi odlične rezultate, iako ne mogu trenutačno govoriti o brojkama, radi se o dvoznamenkastom rastu u odnosu na proteklu godinu, kazuje Savković.
Flyer je jedini tablet koji nudi i olovku
Najpopularniji mobiteli u cijeloj regiji, kad je riječ o HTC-u, bili su svi iz linije Desire, a odlične rezultate ostvaruje i Sensation, kazuje Savković. HTC je na tržište lansirao i tablet računalo - Flyer, no nakon toga jednog modela ipak nije uslijedila serija. Kako tvrdi Savković, radi se i na tabletima, ali i prate očekivanja tržišta budući se ono tek navikava na mogućnosti tableta. Valja dokučiti zbog čega poslovnjaci, primjerice, koristiti tablete te što se od njih doista očekuje.
Flyer je jedini tablet koji nudi i olovku te niz mogućnosti upravo vezanih za 'pisanje' po njemu, no za sada M. Savković nije otkrio u kojem smjeru će se HTC kretati kada se radi o tabletima.
Sljedeća godina, kada se radi o mobitelima bit će u znaku bolje integracije doživljaja zvuka. Točnije HTC će u suradnji s BIC-om nuditi optimizaciju sa svim slušalicama. Za sada su takvi dodaci bili po strani, no vjerujem da će iskustvo biti upotpunjeno i samim tim uspješno na tržištu.
zaboravili ste napomenuti \"plaćeni oglas\"