Jednostavnost koncepta Altica očituje se u unutrašnjosti, čiju
prostanost naglašava panoramski krov koji je gotovo spojen s
vjetrobranskim staklom. Komandna ploča gotovo da ne postoji pa je
ispred suvozača, gotovo ispod stakla, nalazi jedan pretinac. Takav je
dizajn doveo do naglašenog upravljačkog stupa, na kojem su sve bitnije
funkcije. Na središnjem je dijelu između prednjih sjedala ručica
mjenjača, a sakriveni su i neki pretinci.
Prilagodljiv stražnji dio vozila omogućuje lagano pretvaranje istinskog
četverosjeda u dvosjed, pa na raspolaganju ostaje pozamašan prtljažni
prostor od čak 1300 litara.
Za pokretanje je zadužen dvolitarski dCi agregat od 177 KS uz
maksimalnih 380 Nm okretnog momenta pri 2000 okretaja. Iako se
vjerovalo kako bi ovakav model trebao biti opremljen automatskim
mjenjačem, ipak je riječ o ručnom prijenosu sa šest stupnjeva uz koji
se veže i prosječna potrošnja od 5,3 litre.
Snaga se prenosi na prednju osovinu, a zanimljivo je da su kotači
veličine 21 cola. Nadajmo se da će prikazana tehnologija i ideje biti
iskorišteni na nekom serijskom modelu, što nas ne bi začudilo s obzirom
da je riječ o Renaultu koji voli eksperimentirati.
Stiže 26 noviteta
Renault će do kraja 2009. na tržište plasirati 26 novih modela, piše u poslovnom planu koji je prošlog tjedna objavio predsjednik kompanije Carlos Ghosn, a u kojem se iznose ambicije da Renault postane najprofitabilnija europska automobilska kompanija. Produkcijski plan ove će se godine ostvariti tek s dva modela, ali će zato sljedeće tri na tržište u prosjeku stizati po čak osam novih proizvoda. U kakvoj je modelskoj ofenzivi riječ, dovoljno govori usporedba da je u osam godina, od 1998. do 2005., lansirano upola manje novih vozila. Gama vozila, najavljuje Ghosn, širit će se u četiri smjera. To su obnova postojećih modela (obitelji Megane, Twinga, Kangooa i Mastera), zatim razvoj luksuznjaka (pet modela), ulazak u segmente u kojima Renault nije zastupljen (SUV, terenci, crossoveri) te, naposljetku, razvoj proizvoda za izvaneuropska tržišta (poput Logana). Posljedica modelske ofenzive trebala bi biti povećana prodaja na svim područjima, odnosno 800.000 prodanih vozila više nego lanjskih 2,5 milijuna.