Seat Tarraco, nova perjanica španjolske marke koja velikim koracima napreduje kao dio Volkswagenove obitelji, stigla je u Hrvatsku. Veliki SUV najbolji je Seatov model dosad, a dolazi s pet ili sedam sjedala. Tarraco stoji od 225.519 kuna, u izvedbi s benzinskim motorom od 150 konja, ručnim mjenjačem i prednjim pogonom. Uz automatski mjenjač i 4Drive pogon stoji 284.190 kuna.
Upečatljiv automobil dug 473,5 centimetara, 183,9 cm širok te s 279 cm razmaka među osovinama ističe se dizajnom, funkcionalnošću, uglađenom i ugodnom vožnjom, naprednim tehnologijama koje je pokupio iz ostalih modela VW grupe. Tarraco oduševljava prostranom putničkom kabinom. Prostora i u praksi ima za sedam osoba. Kao i kod svih ostalih modela s 5+2 sjedala, podrazumijeva se da u trećem redu sjede djeca, no na kraćim bi se relacijama mogli prevesti i odrasli. U prtljažnik Tarraco prima čak 760 do čak 1920 litara, ovisno o broju sjedala koja su u uporabi. Srodstvo s Volkswagenovim modelima Tarraco u interijeru jasno pokazuje. Materijali su kvalitetni, kao i izrada. Automobil djeluje robusno, čvrsto. U prilog njemačkim genima ide i činjenica da se ovaj španjolski model – osmišljen u Seatovim pogonima u Martorellu – proizvodi u Njemačkoj, u Wolfsburgu.
Pogledajte video Tarraca:
Iz Seata napominju da Tarraco donosi najbolju tehnologiju u segmentu. Opremljen je najnovijim sigurnosnim asistentima, kao što su sustav pomoći u zastoju, upozorenje na sudar koji prijeti, automatsko kočenje, Pre Safe sustav. Tarraco može biti opremljen i sustavom aktivne kontrole podvozja i sustavom uz pomoć kojeg vozač može mijenjati načine vožnje. Tako postavke vozila može prilagoditi kako bi se u vožnji ponašalo više sportski, ekološki, komforno, terenski...
Početni Tarraco Style serijski ima, među ostalim, sedam zračnih jastuka, klima-uređaj, radio s osam zvučnika, USB i AUX-IN priključak, Bluetooth, glasovnu kontrolu, digitalni kokpit, LED prednja i stražnja svjetla, sustav nadzora i zadržavanja vozne trake, tempomat i limitator brzine s multifunkcijskom kamerom, sustav nadzora prometa uključujući kočenje u slučaju nužde, stražnje parkirne senzore, maglenke s funkcijom zakretanja, el. podesive i grijane retrovizore.
Kupcima su na izbor po dva benzinska i dizelska motora. Svi su motori opremljeni izravnim ubrizgavanjem i turbopunjačem. Benzinske su opcije 1,5 Eco TSI sa 150 KS upregnut 6-stupanjskim ručnim mjenjačem s pogonom na prednje kotače te 2,0 sa 190 KS u kombinaciji sa 7-stupanjskim automatiziranim mjenjačem s dvije spojke DSG i 4Drive sustavom. Dizelski 2,0 TDI dolazi sa 150 i 190 konja. Za 2020. godinu najavljen je i plug-in hibrid s 210 konja koji bi samo na struju mogao prevaliti 50 km.
VIDEO Stižu veće kazne za vozače
pomodni i besmisleni auti sa lošim voznim svojstvima. pretjeruju sa tim SUV-ovima