Aplikacija iz hrvatske radionice koja djecu potiče na čitanje

Siguran ulazak u digitalni svijet uz "Tales of Mello" aplikaciju

storyeditor/2024-06-27/Tales_of_Mello__1_.jpg
03.07.2024.
u 09:53

Glavni ciljevi aplikacije su popularizirati čitanje među djecom te učiniti vrijeme koje danas djeca neminovno provode ispred ekrana kvalitetnim i edukativnim

Nova mobilna aplikacija "Tales of Mello" od 1. srpnja zaživjela je na svim Android uređajima. Glavni ciljevi aplikacije su popularizirati čitanje među djecom te učiniti vrijeme koje danas djeca neminovno provode ispred ekrana kvalitetnim i edukativnim, tvrde kreatori aplikacije. Zaštitno lice aplikacije je mali kameleon Mello s kojim djeca mogu kreirati preko 250.000 različitih priča, pročitati postojeće koje aktivno piše četvero autora ili ih poslušati kao audioknjige.

"Tales of Mello" dolazi iz radionice hrvatskog startupa Daidream sa sjedištem u Vukovaru. Autor ideje o Mellu je Nevio Burić, mladi Vukovarac s dugogodišnjom adresom u Frankfurtu. Tvrtku je osnovao u rodnom gradu s developerima Dominikom Kajbom i Zvonimirom Kišurekom, a osnivačkom timu pridružili su se i Jan de Jong, nizozemsko-hrvatski poduzetnik, inicijator vize za digitalne nomade, te kao glavni dizajner Nijemac Johann Schrer koji je u karijeri radio za najveće automobilske brendove kao što su BMW i Audi.

"Aplikacija je nastala kao roditeljski odgovor na pitanje može li vrijeme koje djeca danas provode pred zaslonima biti sigurno za njihov razvoj, korisno i edukativno. Naš cilj nije poticati djecu na korištenje mobitela, ali kada dođe vrijeme da djeca uđu u digitalni svijet, onda je Tales of Mello kvalitetna i korisna alternativa hiperstimulirajućim video i gaming sadržajima", smatra Nevio Burić.

Mello motivira djecu na istraživanje, uči ih o brojnim temama i potiče ih na kreativnost. Usto Mello nudi kombinaciju obrazovanja i zabave kroz kreiranje, čitanje i slušanje digitalnih bajki što je čini jedinstvenom na tržištu, smatraju autori. U svojim originalnim sadržajima, uz priče kameleona Mella kojih svaki tjedan stiže preko 20 novih, "Mellova biblioteka" uključuje i priče o Nikoli Tesli, Albertu Einsteinu...

Inače, "Tales of Mello" nedavno je osvojio prvo mjesto u konkurenciji od 2000 startupa u organizaciji Bayern Media Laba. A aplikaciju je prije lansiranja testiralo više od stotinu obitelji iz Njemačke i Hrvatske. U razvoju aplikacije konzultirani su i stručnjaci iz područja pedagogije i odgoja.

Aplikacija "Tales of Mello" namijenjena je uzrastu nakon treće pa do 12. godine života, a za samostalno korištenje nakon četvrte godine. U prvoj fazi bit će dostupna na hrvatskom, njemačkom i engleskom jeziku, a do kraja godine bit će nadograđena s još nekoliko europskih jezika. U budućnosti je cilj omogućiti je i na mandarinskom kineskom i hindi jeziku.

"Naš cilj nije da tiskane knjige izgube na svojoj draži i važnosti u odgoju i razvoju djeteta, nego da spojimo digitalni svijet s dječjim svijetom mašte i bajki. Želja nam je da jedna top svjetska priča ima hrvatski potpis, da imamo zdravu ekspanziju i rast, da u Vukovaru zaposlimo još desetke mladih ljudi koji će se vidjeti u našem projektu i da kroz brand Mella ponudimo još mnogo korisnih, edukativnih i zabavnih dječjih proizvoda u budućnosti", zaključio je Nevio Burić.

 

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije