Najmanji Range Rover

Stigao Evoque: Pogledajte kako izgleda vožnja s kamerom koja prikazuje tlo ispod auta

Range Rover Evoque
Foto: Land Rover
1/26
11.04.2019.
u 09:00

Uz kupeovsku liniju Evoque još uvijek izgleda vrlo trendovski. Ipak, zahvaljujući novoj platformi Premium Transverse Architecture, Evoque nudi više prostora na stražnjoj klupi i veći prtljažnik (sada prima 591 litru). Cijena iznosi od 338.035 kuna.

Evoque, najmanji model Land Roverova luksuznog podbrenda Range Rover, svojom je pojavom na tržištu još 2011. godine izazvao pravo oduševljenje. Bio je to prvi pravi premium mali kompaktni SUV na tržištu, a kupce je najviše privukao zavodljivim izgledom i to podjednako žene i muškarce. Osim toga, Evoque je uslijed velike krize praktički spasio Jaguar Land Rover te je postao pravi besseler s prodajom od 772.096 vozila u sedam godina.

Sada je stigla druga generacija koja je dizajnerski vrlo slična dosadašnjem modelu, uz nekoliko stilskih dodataka s većeg modela Velar. To je i razumljivo budući da je njegov izgled još uvijek aktualan i privlačan, a dimenzije (dužina od 437 centimetara i 268 cm međuosovinskog razmaka) su izgleda odlično pogođene.

Range Rover Evoque
1/26

Uz kupeovsku liniju Evoque još uvijek izgleda vrlo trendovski. Ipak, zahvaljujući novoj platformi Premium Transverse Architecture, Evoque nudi više prostora na stražnjoj klupi i veći prtljažnik (sada prima 591 litru).

Struktura je potpuno nova kako bi omogućila uvođenje sustava plug-in (u skoroj budućnosti) i mild-hybrid (već sada). I multimedija s dvostrukim središnjim zaslonom (opcija) te digitalnim kokpitom preuzeta je iz Velara, a novost je ClearSight Ground View, kamera koja projicira sliku podloge ispod podnice, što pomaže pri vožnji terenom.

Video - Range Rover Evoque: Pogledajte kako izgleda vožnja s kamerom koja prikazuje tlo ispod auta

U ponudi su četiricilindarski motori, tri 2,0-litrena benzinska (200, 250 i 300 KS) i tri 2,0-litrena dizelska agregata (150, 180 i 240 KS). Svi osim početnog dizelaša koriste tehnologiju mild-hybrid i dolaze s AWD pogonom na sve kotače te 9-brzinskim automatikom. Početni model s dizelskim motorom od 150 konja i 6-brzinskim ručnim mjenjačem stoji 338.035 kuna, a benzinac s 200 KS, AWD-om i automatikom košta 400.420 kuna.

Pogledajte video o kamerama na hrvatskim cestama:

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije