combis

'Što se događa kada se turizam susretne s IT-jem?'

storyeditor/2022-05-17/Discuss_IT_1.jpg
27.05.2022.
u 14:31

'Content' u turizmu i tehnologija idu ruku pod ruku, a oboje su nam prijeko potrebni da novo turističko doba bude profitabilnije i napravi odmak od ponude samo mora i sunca

Content u turizmu i tehnologija idu ruku pod ruku, a oboje su nam prijeko potrebni da novo turističko doba bude profitabilnije i napravi odmak od ponude samo mora i sunca. Tehnologija i turistička godina za razliku od kratke sezone ovisne o vremenu, stvaranje kulture pametnog, prednosti pametnoga grada, ali i pametnih turističkih destinacija, sve su to bile teme Combisova online panela "DiscussIT: Što se događa kada se turizam susretne s IT-jem?".

- Tehnologija je baza za kulturu pametnog koju tek treba izgraditi u našim gradovima i turističkim destinacijama, ali za koju ima sve više prostora posebice nakon pandemijskog iskustva tijekom kojeg je jačalo korištenje digitalnih alata. Naglasak je na inovativnijoj i efikasnijoj komunikaciji neke destinacije ili kompanije s turistima uz pomoć tehnologije, odnosno aplikacije koja stvara visokokvalitetno korisničko iskustvo, ili jednostavnog plaćanja sadržaja ili dodatne usluge koju predlaže neki sustav na osnovi ponašanja turista. Mogućnosti i prilike su brojne, usluga i rješenja ima na stotine - istaknuo je Goran Car, glavni direktor Combisa.

Uz lekcije i iskustva pandemije koja su u "spotlight" pogurala pametni turizam, govorilo se i o drugim potencijalima koje Hrvatska ima u turizmu, no ne koristi ih dovoljno. - IT žargonom govoreći, hrvatski turizam sazrio je za 'next level', uz snažan fokus na 'content'. Vrijeme je za podizanje kvalitete i izgradnju sadržaja više vrijednosti kojim će turistička sezona prerasti u turističku godinu - smatra Josipa Jutt Ferlan, direktorica klastera Hiltonovih hotela u Zagrebu i društva Zagreb City Hotels.

- Prirodnim elementima ponude kojima naša zemlja obiluje, treba dodati nove vrijednosti kako bismo postali konkurentniji na turističkom tržištu. IT pridonosi sustavnim inovacijama u turizmu praćenjem i prilagođavanjem suvremenim trendovima i individualiziranim zahtjevima turista. Cilj našega turizma je zadovoljiti gosta raznolikom, autentičnom, autohtonom i kontinuirano dostupnom ponudom sadržaja u destinacijama, prilagođenom ciljnim skupinama turista - smatra Daniela Gračan, redovita profesorica na Fakultetu za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu i predstojnica Zavoda za turizam.

- U Valamaru digitalizaciju smatramo važnim segmentom u strateškom razvoju kompanije. Valamarov digitalni odjel spona je između poslovnih potreba i IT infrastrukture, što omogućuje fokus na razvoj novih proizvoda i usluga, kao i kvalitetno operativno upravljanje resursima i platformama. Osim što ostvarujemo znatne prihode izravnim digitalnim kanalima, 65 posto od ukupnih prihoda, proteklih godina znatno smo ulagali u digitalizaciju i automatizaciju procesa u sektoru ljudskih potencijala te vjerujemo kako je i to pridonijelo da Valamar već godinama nosi titulu vrhunskog poslodavca u turizmu - izjavio je Marko Čižmek, član uprave Valamar Riviere.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije