Novo na tržištu

Tehnološki napredniji HR-V stigao u Hrvatsku. Cijena? Od 187.990 kuna

Karen Parry - UK
Foto: Honda
1/3
18.11.2015.
u 11:00

Honda HR-V nove generacije na raspolaganju je sa po jednim benzinskim i dizelskim agregatom

Istovremeno s novim Civicom Type R, japanska je Honda u Hrvatskoj počela prodavati i novu generaciju modela HR-V. Glavni su mu aduti uglađeniji vanjski izgled, sofisticiran interijer, dinamika u vožnji i napredni sigurnosni sustavi. U oči najprije upada snažan i masivan donji dio karoserije, te kupeovski izgled stražnjeg dijela. U interijeru, dizajn kontrolne ploče daje dojam širine i prostranosti, dojam da je HR-V veći nego u stvarnosti. A u stvarnosti je 429,4 cm dug, 177,2 cm širok i 160,5 cm visok.

Pametne touch komande - u kombinaciji s novim 7-inčnim dodirnim ekranom - većinom su zamijenile klasične tipke. Novi HR-V nudi najviše u klasi prostora za vozača i putnika, čemu kumuje i velik razmak između vozača i suvozača. Hondina tzv. magična sjedala i ovdje nude brojne kombinacije prijevoza putnika i tereta. Preklapaju se i vade, pa je moguće prevoziti do 184,5 cm duge predmete. Niža podnica olakšava utovar u prtljažnik koji je sa svim sjedalima u upotrebi zapremine 453 l (do 1026 l sa spuštenim naslonima stražnjih sjedala, što otvara i ravnu podnicu).

HR-V je na raspolaganju s po jednim benzinskim i dizelskim agregatom. Dizelski 1,6 i-DTEC razvija 120 konjskih snaga, a novi benzinac 1,5 i-VTEC nudi 130 KS. S njim HR-V stoji od 187.990 kn, dok za dizelski treba izdvojiti od 199.890 kn. Kod oba motora snaga se na prednji pogon standardno prenosi putem 6-brzinskog ručnog mjenjača. Automatski CVT u ponudi je samo uz benzinac.

>> Obilje prostora i praktičnih opcija u malom autu

>> Jedina poveznica Civica i CR-V-a je centralni display sa navigacijom

Ključne riječi

Komentara 1

HA
hacker
17:57 18.11.2015.

-Preskup i bezpotreban auto, nema 4x4 pogon ni uz doplatu, a tek CVT automatik? -Suzuki Vitara se može nabaviti u top opremi sa turbo benzincem 140 ks, 4x4 pogon i u kombinaciji s pravim HD 6-brzinskim automatikom za manje novaca od te Honde a cjenovno je i dizel verzija Vitare s 4x4 te dsg (TCSS) auto mjenjačem daleko privlačnija od te Honde.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije