Istovremeno s novim Civicom Type R, japanska je Honda u Hrvatskoj počela prodavati i novu generaciju modela HR-V. Glavni su mu aduti uglađeniji vanjski izgled, sofisticiran interijer, dinamika u vožnji i napredni sigurnosni sustavi. U oči najprije upada snažan i masivan donji dio karoserije, te kupeovski izgled stražnjeg dijela. U interijeru, dizajn kontrolne ploče daje dojam širine i prostranosti, dojam da je HR-V veći nego u stvarnosti. A u stvarnosti je 429,4 cm dug, 177,2 cm širok i 160,5 cm visok.
Pametne touch komande - u kombinaciji s novim 7-inčnim dodirnim ekranom - većinom su zamijenile klasične tipke. Novi HR-V nudi najviše u klasi prostora za vozača i putnika, čemu kumuje i velik razmak između vozača i suvozača. Hondina tzv. magična sjedala i ovdje nude brojne kombinacije prijevoza putnika i tereta. Preklapaju se i vade, pa je moguće prevoziti do 184,5 cm duge predmete. Niža podnica olakšava utovar u prtljažnik koji je sa svim sjedalima u upotrebi zapremine 453 l (do 1026 l sa spuštenim naslonima stražnjih sjedala, što otvara i ravnu podnicu).
HR-V je na raspolaganju s po jednim benzinskim i dizelskim agregatom. Dizelski 1,6 i-DTEC razvija 120 konjskih snaga, a novi benzinac 1,5 i-VTEC nudi 130 KS. S njim HR-V stoji od 187.990 kn, dok za dizelski treba izdvojiti od 199.890 kn. Kod oba motora snaga se na prednji pogon standardno prenosi putem 6-brzinskog ručnog mjenjača. Automatski CVT u ponudi je samo uz benzinac.
>> Obilje prostora i praktičnih opcija u malom autu
>> Jedina poveznica Civica i CR-V-a je centralni display sa navigacijom
-Preskup i bezpotreban auto, nema 4x4 pogon ni uz doplatu, a tek CVT automatik? -Suzuki Vitara se može nabaviti u top opremi sa turbo benzincem 140 ks, 4x4 pogon i u kombinaciji s pravim HD 6-brzinskim automatikom za manje novaca od te Honde a cjenovno je i dizel verzija Vitare s 4x4 te dsg (TCSS) auto mjenjačem daleko privlačnija od te Honde.