Testirali smo

Najtiša i najzelenija izvedba malog Smarta nudi 82 konja

Smart ForTwo
18.12.2017.
u 23:29

Smart ForTwo ED ima razigran dizajn, okretnost poželjnu za gradske ulice, ali bilo bi korisno da mu punjenje traje kraće

Mali električni automobili imaju sve više smisla, osobito u gradovima, gdje su punionice sve brojnije, a skromne dimenzije znatno povećavaju šanse za pronalazak mjesta za parkiranje. Osim u uobičajenim izvedbama, kralj urbanih sredina, Smart ForTwo, dostupan je i u električnoj verziji koja koristi elektromotor iz Renaulta Zoe.

Drugim riječima, najtišu i najzeleniju izvedbu modela ForTwo pokreću 82 električne konjske snage te još impresivnijih 160 Nm okretnog momenta, a litij-ionska baterija kapaciteta 17,6 kWh, sudeći prema tehničkim podacima, omogućuje doseg od 160 kilometara. U realnosti, to je oko 100 km. Dovoljno za svakodnevnu gradsku priču. Električni Smart kreće nečujno i prilično žustro, uvjerljivo ubrzavajući bez zaostajanja za ostalim, većinom klasičnim motorima pokretanim automobilima. Službeni podaci govore da ubrzanje s mjesta do 100 km/h traje 11,5 sekundi, ali u stvarnosti se ono čini još bržim.

Noviteti koji nas čekaju u 2018.:

Smart ForTwo
1/12

Smart ForTwo ED jednako je okretan i praktičan kao njegove neelektrične izvedbe, a u vožnji je još i zabavniji, ponajprije zbog trenutačne isporuke velikog okretnog momenta karakteristične za EV vozila.

Unutrašnjost je domišljato oblikovana, prostrana (prtljažnik varira između 260 i 350 litara) te olakšava i dosadne vožnje u prometnim gužvama. Ipak, bilo bi korisno da je punjenje brže. Uz 41% kapaciteta baterije potrebna su gotovo tri sata da se napuni do kraja. Govorimo o brzim punionicama, dok kućna utičnica traži više od osam sati. Smart ForTwo Electric Drive u Coupe izvedbi s vrlo dobrom Passion opremom stoji 196.257 kuna.

Pogledajte i galeriju najružnijih automobila:

Smart ForTwo
1/11

Komentara 1

TA
tarzan
08:38 19.12.2017.

Koja glupost. Apsolutno neisplativo. Ovo je napravljeno samo za bogataše

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije