Nije nikakva tajna da je diskontna cijena najjači adut Peugeota 301.
Limuzina napravljena za siromašnija tržišta uz štedljiv dizelski motor sa 100 KS i najraskošniju opremu Allure stoji 110.075 kuna i tom cijenom u segmentu kompaktnih limuzina nema konkurencije. Izuzev brata blizanca Citroena C-Elyséea.
Limuzina dugačka 444 cm s prtljažnikom od 506 litara dobar je obiteljski izbor, a uz odličan dizelski motor uparen sa solidnim 5-brzinskim mjenjačem i vrlo je štedljiva. Provjereni 1,6-litreni BlueHDi sa 100 KS i 254 Nm svakako je najbolji dio ovog automobila. Vuče vrlo solidno (10,8 s do stotke, 183 km/h), a troši na kapaljku – i na temperaturama ispod ništice nismo trošili više od 6 l/100 km.
U 301 nema Peugeotovog zaštitnog znaka u unutrašnjosti – i-Cocpita - već je tu klasično vozačko okružje. Nema tu luksuza, iako je na armaturnoj ploči trendovski klavirski lak, ali sve je za vozača i putnike ergonomski dobro posloženo. Jedino bi sjedala mogla biti malo udobnija, a grijanju po vrlo hladnom vremenu da proradi treba nešto duže od onoga na što smo navikli u današnjim automobilima. Ovjes je zato vrlo robustan, pa je 301 vrlo udoban i preko poprečnih neravnina i preko velikih ležećih policajaca, a dobro vozi i po makadamu.
Allure oprema donosi automatski klima-uređaj, upravljač presvučen kožom, električne podizače stražnjih stakala... S doplatama – zaslon osjetljiv na dodir s Mirror Linkom (4000 kn), stražnji parkirni senzori (2000 kn), alu naplaci (2000 kn) i metalik lak (3300 kn) - ukupno stoji 121.375 kuna.
Pogledajte i galeriju 10 stvari koje možda niste znali o Yugu:
odlično vuče motor ali je prevelika buka u kabini za vrijeme vožnje. ja sam radio probnu vožnju i boljela me glava pola dana nakon 20 min vožnje. i fale 5ta vrata da bi bio obiteljski..