U nedavnom razgovoru s visokopozicioniranim djelatnikom medijske službe BMW-a, saznao sam da bavarskom proizvođaču na njemačkom tržištu sve više kupaca oduzima Seat. Doista iznenađujuće, ali stvari su zapravo logične. Seat se profilirao kao sportska marka u portfelju VW-a i taj zadatak, izgleda, uspješno obavlja. A dokaz tome je slavljeničko izdanje Ibize s FR opremom i ponekim dodatkom kojim Španjolci obilježavaju 30 godina od početka proizvodnje njihove ikone i najprodavanijeg auta u povijesti marke.
A oprema je vrlo bogata i za cijenu od 112.852 kuna ovo je izdanje vrlo isplativa kupnja. Sadrži ksenon glavna svjetla, stražnja LED svjetla, 17" alu crne naplatke, automatsku klimu, sportska sjedala s Alcantara kožom i crvenim šavovima, tempomat te srebrna boja. Prava šminka i vrlo luksuzno za B segment.
Ispod poklopca motora je provjereni 1,2-litreni TSI turbobenzinac sa 105 KS i 175 Nm okretnog momenta. Motor je moćan i u Golfu, a za Ibizu možemo reći da su to već sportske performanse (9,8 s do stotke, 190 km/h najveće brzine). Pogotovo zbog sportskog FR podvozja koji omogućuje Ibizi još dinamičniju vožnju. Šteta što precizan ručni mjenjač nema šest umjesto pet stupnjeva prijenosa, ali to se osjeća tek na velikim brzinama na autocesti.
>> Najuspješniji Seat svih vremena slavi 30. rođendan
>> SEAT slavi 60. rođendan svog prvog auta
Da košta 85 000 knja bih rekao da je povoljna, a ovako se mogu samo nasmijati na cijenu.