Renault Twingo

Testirali smo najpovoljniji auto na hrvatskom tržištu - privlačan i okretan, idealan za grad

Renault Twingo
Foto: Ivan Cvetković
1/5
30.08.2019.
u 19:15

Osnovni je jednolitreni atmosferski SCe od 75 KS, dok je testni primjerak pogonio moderniji i snažniji motor, 0,9-litreni TCe opremljen turbopunjačem, najveće snage 95 KS

Renault je oduvijek znao predvoditi trendove. Nepotrebno je spominjati uspjeh prve generacije Twinga, koji se ne može ponoviti, no razloga za nazadovoljstvo nema ni s aktualnom, trećom generacijom. Model koji se proizvodi u Sloveniji nastao je u suradnji s Daimlerom, pa s iste proizvodne trake silazi i Smart Forfour. Prije ljeta na domaće tržište pristiglo je obnovljeno izdanje koje smo isprobali u najbogatijem Intens izdanju i sa snažnijim motorom.

Inače, na raspolaganju su dva benzinca, a svaki od njih dobio je dodatnih pet konjskih snaga. Osnovni je jednolitreni atmosferski SCe od 75 KS, dok je testni primjerak pogonio moderniji i snažniji motor, 0,9-litreni TCe opremljen turbopunjačem, najveće snage 95 KS. Mnogi će reći da za gradski automobil nije ni potrebno tih 20 konja više. Istina, no želite li ipak skoknuti i izvan grada, nadoplata od 6500 kuna kod najbogatijeg paketa opreme (snažniji motor ide samo uz Intens paket opreme) i nije velika.

Renault Twingo
1/5

Dovoljno snažan za autocestu

Motor je to kojim se mirno možete uputiti i na dulja putovanja, i autocestom, ne samo lokalnim cestama, a bez problema ćete parirati većim i snažnijim vozilima. Putna brzina nešto viša od 130 km/h nije problematična. Potrošnja u gradu od nekih 5,5 l/100 km pa do litre više izvan grada, dakako uz malo više pritiskanja papučice gasa, dobar je rezultat.

Prostora u unutrašnjosti ima sasvim dovoljno za vozilo dugo 361,4 centimetra. Četiri osobe smještaju se uz zavidnu razinu komfora, no neka ne računaju na previše prtljege, s obzirom da je na raspolaganju prtljažnik od 210 litara. Imajte na umu još jednu stvar. Nikako nemojte na dulji put u prtljažnik stavljati neku lakokvarljivu hranu. Naime, s obzirom da je treća generacija Twinga opremljena straga postavljenim motorom, bez obzira na termičku zaštitu, stvari u prtljažniku se dobrano ugriju. Prednost straga postavljenog motora, odnosno stražnjeg pogona su odlične manevarske sposobnosti i izvrstan krug okretanja od svega 8,75 metara, što je najbolji rezultat u klasi. Privlačnost Twinga je u njegovoj simpatičnosti i detaljima. Kod testnog primjerka to je svakako njegova mango žuta boja.

Upečatljivi žuti detalji

Detalji u istom tonu preneseni su i na putničku kabinu, otvore ventilacije, okvir oko instrumentne ploče, detalje na u upravljaču i oko mjenjača... Početni Twingo starta s 69.650 kuna, za osnovni motor i Life paket opreme, a snažniji testni turbobenzinac uz najbogatiji Intens paket opreme stoji 90.650 kn. S popisa dodatne opreme testni model ima crne presvlake u kombinaciji tkanine i kože sa žutim detaljima, stražnju kameru i parking senzore, te Look paket unutrašnjosti uz žutu mango boju, što je dovelo do cijene od 102.010 kn, od čega treba oduzeti trenutnu akciju od 7500 kuna.

Ključne riječi

Komentara 3

BA
BakaMraz
20:01 30.08.2019.

Nojevo jaje.

BU
busbus59
21:51 30.08.2019.

Neeee,slonovo mudo! I preskupo!

UM
Umoran
23:54 31.08.2019.

Tovarov nos!

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije