Metropolis 400I RX-R

Testirali smo Peugeotov skuter na tri kotača: Preko tračnica bez imalo straha

Peugeot Metropolis
Foto: Ivan Cvetković
1/20
09.09.2019.
u 18:51

Zahvaljujući činjenici da su sprijeda dva kotača spriječena je mogućnost klizanja prednjeg dijela, što inače može biti čest slučaj kod skutera ili motocikla u gradskom prometu, pogotovo kad se taj skuter vozi čitave godine i kad su češće kiše

Ljeto je svakako godišnje doba kada se najviše koriste skuteri i motocikli, a ovisno o sklonostima kupuju se oni manji ili pak veći, slabiji ili snažniji. Vjerujemo da u više od 98 posto slučajeva odmah svi pomisle na dvokotače, a tek rijetki znaju da sprijeda mogu biti i dva kotača. Svojedobno je Piaggio modelom MP3 pokušao napraviti revoluciju tim potezom, no tek je u pojedinim gradovima, odnosno državama ovaj model bio popularan. Normalno, i konkurencija je u međuvremenu predstavila svoje adute. Računajući svakako na uspješnost na domaćem francuskom tržištu, to je napravio i Peugeot.

Peugeot Metropolis već je nekoliko godina na tržištu, a iz godine u godinu rade neka poboljšanja. Zadnja edicija tako donosi mnoge stvari na koje smo inače navikli u svijetu automobila. Već je i prije imao pametni ključ, sada su na instrumentnoj ploči prikazani i trenutačni brojevi okretaja, a problema nema ni s praznom baterijom na mobitelu jer Metropolis ima USB utičnicu. Kako bi stabilnost ne tako laganog skutera od 256 kilograma bila još veća, sprijeda su kotači porasli za jedan broj te su sada promjera 13 cola. Upravo u činjenici da su sprijeda dva, a ne jedan kotač, Metropolis je izvrstan skuter za grad, za prelaske preko neravnina ili pak tramvajskih tračnica.

Peugeot Metropolis
1/20

Zahvaljujući činjenici da su sprijeda dva kotača spriječena je mogućnost klizanja prednjeg dijela, što inače može biti čest slučaj kod skutera ili motocikla u gradskom prometu, pogotovo kad se taj skuter vozi čitave godine i kad su češće kiše. Sukladno maloprije spomenutim većim prednjim kotačima povećan je i promjer diskova na 200 mm, pa tako sada snažnije kočnice pridonose većoj sigurnosti, a ne zaboravimo spomenuti kako je i ABS doživio poboljšanja, dok su na stražnjem disku nova kliješta. Pri snažnijem kočenju Metropolis će automatski upaliti sva četiri žmigavca, što je još jedna poveznica sa svijetom automobila.

Položaj sjedenja dosta je uspravan i ne umara, a ovisno o preferenciji i visini vozača moguće je ručno podesiti visinu vjetrobranskog stakla. Ravna podnica je vrlo dobro rješenje, a ima i četiri pretinca za odlaganje stvari: lijevo od upravljača (s USB utičnicom), ispod upravljača, ispod sjedala (predviđen za odlaganje manjih stvari, poput tableta ili laptopa) te stražnji pretinac koji prima i neke integralne kacige. Ovaj skuter pokreće jednocilindrični četverotaktni motor obujma 399 ccm od 36 KS, što je sasvim dovoljno za sve gradske aktivnosti, ali i izlete izvan grada. Mnogi vozači imaju fobiju od ta dva prednja kotača, no to je nešto čime se uopće ne treba zamarati i o tome razmišljati.

Zanimljivost činjenice da ima tri kotača je što dolaskom do semafora možete “zaključati” prednji dio i “ukrutiti” ga, pa ta dva kotača djeluju kao oslonac. U tom slučaju kad se zaustavite nije potrebno spuštati noge i pridržavati skuter. Nakon što se upali zeleno svijetlo samo dodate gas i ponovno se oslobode oba kotača te svaki radi za sebe, prati svoje prepreke. U svakom slučaju, vozite li se većim dijelom godine, a ne samo ljeti, Peugeot Metropolis 400i RX-R je vrlo dobar izbor, a trenutačno ima dodatnu prednost. Naime, redovna cijena od 70.490 kuna sada je snižena na 63.441 kunu.

Obujam motora: 399 ccm
Ubrizgavanje goriva: elektroničko
Provrt i hod: 84 mm x 72 mm
Maksimalna snaga: 26,2 Kw/35,632 KS
Okretni moment: 38,1 Nm/5750 okr/min
Maksimalna brzina: 135 km/h
Dužina/širina/širina: 2152/775/1450 mm
Međuosovinski razmak: 1500 mm
Visina sjedišta: 780 mm
Masa vozila: 256 kg
Kapacitet spremnika: 13,5 l

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije