Mazda2 Hybrid redizajnirana je nakon nešto više od dvije godine na tržištu. Hibridna "dvojka" plod je šire suradnje Mazde i Toyote na elektrifikaciji automobila, a konkretan model je zapravo brat blizanac Yaris hybrida, što se jasno vidi već na prvi pogled. Redizajn je tako i stigao usporedno s novim izdanjem Yarisa. Mazda još uvijek nudi i "svoju" Mazdu2 s benzinskim motorima, no na europskom tržištu u budućnosti će kupci moći birati samo hibridnu verziju. Šteta, no ako je već "dvojka" morala biti zamijenjena ekološkijom izvedbom, Toyotina hibridna baza gradskog modela je pun pogodak. Redizajn Mazde2 Hybrid stigao je, dakle, usporedno s Yarisom. Mazda ima neke specifične detalje, poput manje prednje maske, otvora za zrak i drukčijeg stražnjeg dijela. Dimenzije su istovjetne onima kod prethodnika - kompaktnih 394 centimetra dužine i 256 cm međuosovinskog razmaka - pa je okretnost u gradskoj vožnji sjajna, dok u kabini Mazda2 nudi vrlo solidan komfor i prostranost za svoju klasu, uz prtljažnik od 286 litara.
I unutrašnjost je osvježena, a u bogatoj opremi Homura dolazi i dašak luksuza. Instrumentna ploča od sedam inča i središnji dodirni ekran od 9" uz novi brži softver donose lakoću u korištenju svih funkcija, sve je fluidno i jednostavno, a sportska sjedala i 17" crni alu naplaci donose sportski štih. Ono što ovu Mazdu2 izdvaja na tržištu hibridni je sustav temeljen na trocilindarskom 1,5 benzincu koji uz elektromotor nudi 116 KS i 141 Nm.
Uz e-CTV automatski mjenjač omogućava vrlo brz ritam vožnje, posebice u gradu (9,7 s do stotke), ali i sasvim solidnu i komfornu vožnju izvan grada, pa i na autocesti (175 km/h). Potrošnja je sjajna, u gradu u kojem se vozi većinom na struju imali smo prosjek ispod 4 l/100 km, a u kombiniranoj vožnji ne prelazi pet litara (WLTP 3,8 l) što je čini najštedljivijom u Mazdinoj gami. Sve to uz fini osjećaj u vožnji. Cijena? Starta od 24.795 eura, a uz Homura opremu dolazi na 30.820 eura, što je ipak skuplje od usporedivog Yarisa.