Renault Kadjar

Testirali smo crossover podjednako prikladan za grad i otvorenu cestu

Renault Kadjar
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
1/3
06.12.2015.
u 17:00

Renault Kadjar s 1,6 dCi motorom, ručnim mjenjačem i pogonom na sve kotače te opremljen XMod razinom opreme stoji 238.168 kuna

Nissan Qashqai i Renaul Kadjar dijele platformu, motore, mjenjače i pogon. Ali, Kadjarov vanjski dizajn i interijer te način na koji se ponaša u vožnji u cjelosti su Renaultovi.

Interijer je nešto suzdržanije oblikovan od eksterijera, no kvalitativno je stepenicu iznad dosadašnjih Renaultovih automobila. Lakoća korištenja može se ponajprije zahvaliti novom R-Link 2 multimedijskom sustavu s velikim dodirnim zaslonom. Njime se upravlja gotovo svim funkcijama. Digitalna instrumentna ploča može se podešavati. Uz prostrana i udobna prednja sjedala, novi crossover straga nudi mnoštvo prostora za dvoje odraslih putnika, a prtljažnik volumena 472 litre među najvećim je u klasi.

Testirani Kadjar pokretao je 1,6-litreni dCi turbodizelaš sa 130 KS. Uz serijski 6-brzinski ručni mjenjač do 100 km/h ubrzava za 9,9 sekundi te postiže maksimalnih 190 km/h. U deklariranom prosjeku troši samo 4,5 l/100 km. Impresionira uglađenost motora te performanse u svakodnevnoj vožnji, koje ga čine jednako prikladnim za gradsku vožnju kao i onu otvorenom cestom. Premda ima 200 mm odstojanja od tla i opcijski 4WD pogon, Kadjar će rijetko tko koristiti izvan asfalta.

>> Hyundai Tucson još agilniji i dizajnerski dotjeran

>> Isprobali smo EcoSport, najmanji crossover u ponudi Forda

Komentara 4

IB
ibiza
21:10 06.12.2015.

potrosnja od 4.5 litara molim vas daj ga meni pa da vidimo koloko trosi , 7 litara trosi naj manje u prosijeku

DU
Deleted user
21:58 06.12.2015.

Vrlo rado bi kupio da imamo Francuska primanja ali zahvaljujući Milanoviću i njegovim ''stručnjacima'' ne možemo si priuštiti niti novu Daciju.

Avatar Olujni
Olujni
01:08 03.01.2016.

Ma k vragu više i dizeli, zašto niste testirali benzinca koji stoji u osnovnoj verziji(inače jako pristojna oprema) samo 150.000 kn, a osnovni dizelski košta skoro 50.000 kn više, pa moraš voziti tog dizelaša barem 8 godina da bi uštedio tih 50.000 kn što si u startu skuplje platio dizelaša u odnosu na puno povoljnijeg benzinca! Tek tada počinješ štedjeti sa dizelom, ali auto je tada već debelo zrel za prodaju!

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije