Nissan Qashqai i Renaul Kadjar dijele platformu, motore, mjenjače i pogon. Ali, Kadjarov vanjski dizajn i interijer te način na koji se ponaša u vožnji u cjelosti su Renaultovi.
Interijer je nešto suzdržanije oblikovan od eksterijera, no kvalitativno je stepenicu iznad dosadašnjih Renaultovih automobila. Lakoća korištenja može se ponajprije zahvaliti novom R-Link 2 multimedijskom sustavu s velikim dodirnim zaslonom. Njime se upravlja gotovo svim funkcijama. Digitalna instrumentna ploča može se podešavati. Uz prostrana i udobna prednja sjedala, novi crossover straga nudi mnoštvo prostora za dvoje odraslih putnika, a prtljažnik volumena 472 litre među najvećim je u klasi.
Testirani Kadjar pokretao je 1,6-litreni dCi turbodizelaš sa 130 KS. Uz serijski 6-brzinski ručni mjenjač do 100 km/h ubrzava za 9,9 sekundi te postiže maksimalnih 190 km/h. U deklariranom prosjeku troši samo 4,5 l/100 km. Impresionira uglađenost motora te performanse u svakodnevnoj vožnji, koje ga čine jednako prikladnim za gradsku vožnju kao i onu otvorenom cestom. Premda ima 200 mm odstojanja od tla i opcijski 4WD pogon, Kadjar će rijetko tko koristiti izvan asfalta.
>> Hyundai Tucson još agilniji i dizajnerski dotjeran
>> Isprobali smo EcoSport, najmanji crossover u ponudi Forda
potrosnja od 4.5 litara molim vas daj ga meni pa da vidimo koloko trosi , 7 litara trosi naj manje u prosijeku