Druga generacija Mazdina SUV-a korak je naprijed i izgledom, ali posebno pogledamo li vozne osobine i opremu. S ovim je modelom pokrenuta renesansa japanskog proizvođača. I izvorno je imao inovativnu SkyActive tehnologiju, pa je novitet, očekivano, još dinamičniji i sigurniji.
Intuitivnije upravljanje
U odnosu na prethodnika, još je upravljiviji jer dorađeno podvozje i serijski sustav G-Vectoring Control upravljanje čine intuitivnijim. G-Vectoring Control reagira na zakret upravljača, brzinu i položaj papučice gasa te ovisno o situaciji pod kotačima reducira pogonski moment. Istovremeno, sustav pogona na sva četiri kotača nadzire uvjete vožnje te po potrebi šalje dio pogonske sile stražnjim kotačima. Savršena kombinacija!
CX-5 kroz krivine prolazi u maniri sportaša, unatoč povišenoj karoseriji. Već poznati 2,2-litreni biturbo dizelaš sa 175 konja startan je bez obzira na 1,6 tona koje treba povući. Na testu nam je trošio 7,8 l/100 km. Zvučna izolacija osjetno je bolja nego kod prethodnika. Interijer djeluje finije, što se može zahvaliti kvalitetnijim materijalima.
Iako je naglasak na dinamici vožnje, udobnost nije zanemarena. Prostora u kabini više je nego ranije, zahvaljujući presloženim proporcijama. Sjedala su udobna i široka, bolje profilirana. Prtljažnik prima 506 litara, a spuštanjem naslona stražnjih sjedala zapremnina mu raste na 1620 litara.
Top izvedba
Testni primjerak u Revolutin opremi pokazao je punu raskoš japanskog SUV-a. Ima, primjerice, radarski tempomat, kočenje u nuždi, zadržavanje vozila u traci, prepoznavanje prometnih znakova, adaptivna 12-segmentna LED svjetla, “head up” zaslon, Bose audiosustav s deset zvučnika, el. podesiva kožom presvučena sjedala.
Mazda CX-5 stoji od 201.885 kuna (G165). Top izvedba sa 175 dizelskih konja, pogonom na sva četiri kotača i automatskim mjenjačem stoji 326.014 kuna.