Twitter, društvena mreža koja je dugo figurirala kao najveća konkurencija Facebooku, sada je umalo pred gašenjem. Možda zvuči radikalno, no u današnjem svijetu u kojem se sve brzo mijenja takav "nestanak" brzo bi se prežalio. Istina, barem u Hrvatskoj Twitter uživa popriličan ugled i ima svoju vjernu publiku i korisnike, koji su ponešto ozbiljniji na toj mreži u odnosu na Facebook. Ipak, u svjetskim razmjerima, Twitteru ne ide najbolje, dapače uopće mu ne ide.
Nikako ne mogu proširiti bazu korisnika, pritom, naravno, niti bazu oglašivača. Sredinom rujna govorilo se i to ozbiljno o prodaji. A kao glavni kupci spominjali su se velikani poput Googlea, Salesforcea, te Disneya. Nove informacije, pak, piše Bloomberg, kazuju, da kupaca više nema.
Zadnji u nizu – Disney, dio razloga je, naveli su u Disneyju sporni ugled Twittera, koji se nije na pravi način obračunavao s nasiljem, terorizmom i zloporabama servisa, mahom zbog toga što korisnici ne moraju koristiti svoje pravo ime. Takav glas, ustvrdili su u Disneyju mogao bi im naštetiti, a oni su prije svega obiteljska tvrtka.
Drugi, vjerojatno jači razlog su dioničari, koji su lobirali da se ipak ne kreće u tu investiciju, koja je po njima zapravo preskupa. Istina, Disney ima novca, i četiri puta više vrijedi od Twittera, no, očito nisu našli pravi razlog za kupnju.
Kako god, Twitter je ostao bez kupaca i dalje sa svim svojim problemima. Dionica Twittera koja je skočila na vijest o kupnji, vratila se na početne pozicije. Jack Dorsey osebujan je lider i zapravo suosnivač Twittera, čak i sjedi u odboru direktora Disneyja, navodno se dugo vremena opirao prodaji društvene mreže, a sada pak, više nema kupca.
Usto nikako ne može smisliti novitete koji bi pogurali ovu društvenu mrežu prema naprijed, klađenje na videostreaming kao novu strategiju očigledno nije uspjelo stoga neki Twitteru već odbrojavaju dane.
Jedan manje. Idemo dalje.