Leon, španjolski kompaktni predstavnik VW grupacije, uvijek je pomalo u sjeni Golfa, s kojim dijeli platformu, motore i ostale dijelove. Ali, ujedno je i alternativa za one kojima je Golf prekonzervativan, a žele provjerenu njemačku tehniku. Upravo je takav Leon FR s 2-litrenim TDI motorom od 150 KS. Oprema FR kod Seata je nekad bila rezervirana samo za pravu sportsku verziju, dok sada dolazi i s umjerenijim sportašem, a donosi sportsko podvozje, alu naplatke, sportska sjedala, četiri programa vožnje...
Moćan dizelaš sa 150 KS i 320 Nm okretnog momenta vuče snažno u svih šest stupnjeva prijenosa preciznog ručnog mjenjača. Tvrdi sportski ovjes odlično se uklapa u ukupnu sliku, pa je Leon FR vrlo lijepo voziti kroz zavoje. Precizan upravljač samo pojačava sportski dojam pa automobil jednostavno tjera na dinamičniju vožnju. Pritom nećete bankrotirati jer je dizelaš vrlo štedljiv. Uz bržu vožnju možete računati na manje od 7,5 l/100 km, dok se potrošnja uz umjereniji ritam može spustiti blizu 6 l/100 km. Leon kao prvi kompakt na tržištu nudi prednja svjetla u potpunosti u LED tehnologiji. Gotovo iste dimenzije kao kod Golfa Leonu daju kompaktnost (dug je 426 cm), a posebno je dojmljiva masa od samo 1225 kg.
>> FOTO Seat Leon - nova generacija od veljače u Hrvatskoj