Četvrta generacija Fordova najvećeg jednovolumena Galaxyja donosi nov, a ipak prepoznatljiv Fordov dizajn sa šesterokutnom maskom hladnjaka. Dimenzijama je ostao sličan prethodniku. Dug je 485 cm, a međuosovinski mu je razmak 285 cm, što uz 175 cm visine i 191 cm širine daje prostranu kabinu pravog obiteljskog minivana. U dizajnu se ugledao na manjeg brata S-Maxa, što znači da njegov oblik više nije toliko kutijast. Ali od S-Maxa je ipak vidljivo prostraniji, pa su i u trećem redu sjedala standardna i pogodna za odrasle osobe.
Fordovi su modeli poznati kao vozački automobili, a takav je i Galaxy, uzmemo li u obzir da se radi o tako velikom jednovolumenu. Najveći iskorak učinjen je u udobnosti.
Isprobali smo Galaxy s 2-litrenim TDCi dizelašem od 180 KS sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem, ali i s Powershift 6-stupanjskim automatikom s dvije spojke i inteligentnim AWD pogonom, koji je također novost u ponudi.
Očekivano, komfornije je voziti automatik koji potpuno odgovara karakteru ovog vozila. Moćan dizelaš u kombinaciji s ručnim mjenjačem na testnoj nam je ruti trošio 8,1 l/100 km.
Početni motor Galaxyja je 1,5-litreni Ecoboost sa 160 konjskih snaga. U ponudi je i turbobenzinac sa 240 KS te dizelaši snage od 120 KS pa sve do biturba sa 210 konja. U Hrvatsku novi Galaxy dolazi u listopadu, a cijene još nisu poznate.
>> Venama Seatova jednovolumena teče snažnija krv
>> Volkswagen osvježio veliki obiteljski adut, jednovolumen Sharan