Seat Tarraco nova je perjanica španjolske marke koja velikim koracima napreduje kao dio Volkswagenove obitelji. Veliki SUV najbolji je Seatov model dosad, a dolazi s pet ili sedam sjedala. Ovo nije prvi Seat sa sedam sjedala (ista marka u ponudi ima i Alhambru), no SUV modela sa sedam sjedala općenito na tržištu ima malo, a posebno u većem dijelu kupaca pristupačnijem ‘bazenu’. Tarraco bi na hrvatsko tržište trebao stići krajem veljače. Cijena mu još nije poznata, no pretpostavljamo da će biti oko 200.000 kuna.
Dugačak 473,5 centimetara
Nakon modela Arona i Ateca, Tarraco je Seatov treći pripadnik SUV segmenta. Automobil dugačak 473,5 centimetara, 183,9 cm širok te s 279 cm razmaka među osovinama, isprobali smo na prometnicama Barcelone i njezine okolice. Ističe se dizajnom, funkcionalnošću, uglađenom i ugodnom vožnjom, naprednim tehnologijama koje je pokupio iz ostalih modela VW grupe. Tarraco oduševljava prostranom putničkom kabinom. Prostora i u praksi ima za sedam osoba. Kao i kod svih ostalih modela s 5+2 sjedala, podrazumijeva se da u trećem redu sjede djeca, no na kraćim bi se relacijama mogli prevesti i odrasli. U prtljažnik Tarraco prima čak 760 do čak 1920 litara, ovisno o broju sjedala koja su u uporabi.
Pogledajte video novog Seata:
Srodstvo s Volkswagenovim modelima Tarraco u interijeru jasno pokazuje. Materijali su kvalitetni, kao i izrada. Automobil djeluje robusno, čvrsto. U prilog njemačkim genima ide i činjenica da se ovaj španjolski model - osmišljen u Seatovim pogonima u Martorellu - proizvodi u Njemačkoj, u Wolfsburgu.
Iz Seata napominju da Tarraco donosi najbolju tehnologiju u segmentu. Opremljen je najnovijim sigurnosnim asistentima, kao što su sustav pomoći u zastoju, upozorenje na sudar koji prijeti, automatsko kočenje, Pre Safe sustav.
Tarraco može biti opremljen i sustavom aktivne kontrole podvozja i sustavom pomoću kojeg vozač može mijenjati načine vožnje. Tako postavke vozila može prilagoditi kako bi se u vožnji ponašalo više sportski, ekološki, komforno, terenski...
Motori od 150 i 190 konja
O odličnoj opremi modela Tarraco svjedoče i - žarulje. Seatov novi adut nema ni jednu halogenu žarulju. Izvana i iznutra, posvuda vladaju LED-ice. Povezivost je danas među (naj)važnijim stavkama, pa i Tarraco može biti opremljen naprednim digitalnim sustavima. Donosi virtualni kokpit odnosno digitalnu instrumentnu ploču čiji prikaz vozač može prilagođavati vlastitim željama i potrebama. Infotainment sustavom, pak, i ovdje se može upravljati pokretima, bez potrebe za dodirivanjem ekrana.
Kupcima će na izbor biti po dva benzinska i dizelska motora. Svi su motori opremljeni izravnim ubrizgavanjem i turbopunjačem. Benzinske su opcije 1,5 TSI sa 150 KS upregnut 6-stupanjskim ručnim mjenjačem s pogonom na prednje kotače te 2,0 sa 190 KS u kombinaciji sa 7-stupanjskim automatiziranim mjenjačem s dvije spojke DSG i 4Drive sustavom. Dizelski 2,0 TDI dolazi sa 150 i 190 konja. Za 2020. godinu najavljen je i plug-in hibrid s 210 konja koji bi samo na struju mogao prevaliti 50 km.
Pogledajte video o prometnim kaznama - stiže stroži zakon o sigurnosti u prometu:
Coskast, spicast, cetvrtast i konzervativnog dizajna kao i svaki Seat. A i sa cijenom nema sanse protiv konkurencije iz Hundayia, Renaulta i Nisana...