Kada bismo gledali isključivo vrijednosti koje su važne za cijelu veliku i aktivnu obitelj, novi Citroën Berlingo teško bi našao pravoga konkurenta. Naravno, Berlingo nije previše ‘uzbudljiv’ auto za vozača, nije ni neka dizajnerska pojava, no u svemu drugome briljira. Nova generacija najuspješnijega modela u ovoj klasi preuzela je novi dizajnerski izričaj s dvostrukim prednjim svjetlima, a tu su i plastični bočni štitnici Airbumps. Izgledom je najupečatljivija i najrazigranija dosad, a nudi i mnogo mogućnosti za individualizaciju.
Nudi se i head-up displej
Zahvaljujući kombinaciji nove platforme sprijeda i stare platforme straga Berlingo pruža mnogo bolje vozne značajke, više udobnosti, a pritom ostaje velika nosivost potrebna za ovu vrstu automobila.
Nova generacija Berlinga dugačka je 4,4 metara, no nudi se i XXL verzija duga 4,75 metara, čiji je prtljažnik impresivan, s obujmom od 1050 do 4000 litara. Kraća verzija, koja bi trebala biti uobičajenija, ima prtljažnik zapremine 775 l, što je 100 litara više nego u prethodnika.
Berlingo kao prvi u klasi nudi brojne novosti. Može ga se opremiti head up zaslonom, adaptivnim radarskim tempomatom, sustavom za zadržavanje u voznoj traci, automatskim parkiranjem i bežičnim punjenjem telefona.
XXL verzija stiže kasnije
Dizajn unutrašnjosti je atraktivniji, a materijali osjetno kvalitetniji. U vožnji se Berlingo ponaša neobično dobro za ovu klasu automobila, a vozne su karakteristike gotovo dobre kao u SUV-a C3 Aircrossa. Pogotovo je to impresivno u top modelu s 1,5-litrenim dizelašem, 130 KS i automatskim mjenjačem s osam brzina. U ponudi su još dva dizelska motora sa 75 i 100 KS te 1,2-litreni benzinci s turbopunjačem i 110 ili 130 KS.
Novi Citroën Berlingo na naše tržište dolazi ove jeseni, a cijene se zasad ne znaju. Produžena verzija XXL, kao i vrlo popularna teretna varijanta, dolazi kasnije.
vau.idem ga odmah kupiti.za u polje ici ubio se.