Šestu generaciju Volkswagen Pola vozimo na prvim svjetskim testnim vožnjama u njemačkom Hamburgu.
Jedan od najprodavanijih automobila B segmenta sa 16,5 milijuna primjeraka od 1974. dulji je (ukupno 4,05 cm), širi i prostraniji, ali i niži i sportskiji od prethodnika. Prtljažnik sada prima 70 litara više, ukupno 351 l.
Od motora su u ponudi atmosferski 1,0 benzinac sa 75 KS, turbobenzinci 1,0 TSI s 95, 115, novi 1,5 TSI sa 150 te sportski GTI s 200 KS.
Nudit će se i dva dizelaša 1,6 TDI s 80 i 95 KS.
Prve dojmove vožnje čitajte u tiskanom izdanju Večernjeg lista.
Nema dodatnih gumenih brtvi na svim vratima kao recimo novi Suzuki Swift, nema rukohvate na stropu, nema nikakve tkanine na oblogama vratiju nego samo tvrda plastika kao u Dacijama, neobloženi vidljivi limovi u unutrašnjosti su šaka u oko, nema zaštite ispod motora itd... - u takvim stvarima su daleko bolji i pedantniji japanci i korejanci jer takvih propusta u njihovim autima gotovo da nema. Šteta zbog tih svih propusta jer mi se proporcije novog Pola sviđjaju ali previše je mana da bih ga ikada kupio.