Da nismo prije Škode Rapid pogonjene već poznatim 1,2-litrenim turbobenzincem sa 105 KS isprobali onu s novim motorom istog obujma, ali prigušene snage od 86 KS, rekli bismo da je to idealan motor za novu češku kompaktnu limuzinu. Ali, oduševljenje novim početnim motorom VW Golfa sa 86 KS nije splasnulo ni nakon testa jače inačice. Dakako, jači motor ima nešto bolje performanse (10,3 s do stotke, 195 km/h) ali i nešto veću potrošnju – još uvijek odličnih 6,7 l/100 km - pa nezahtjevniji kupci trebaju razmisliti o 6000 kuna jeftinijem slabijem turbobenzincu.
Zaista možemo reći da je Rapid najbolja povoljnija kompaktna limuzina na našem tržištu, a to potkrepljujemo dobrom izradom, solidnim materijalima, praktičnošću, modernim motorima i prostranošću. Primjerice, Rapid ima praktična peta vrata i prtljažnik od 550 litara.
Oduševljava dobar ovjes zbog kojeg je Rapid vozački automobil na razini mnogo skupljih limuzina, te vozaču zaista pruža užitak u vožnji. U cijelu priču se odlično uklapaju precizan mjenjač i izravan upravljač, po čemu Rapid ne zaostaje puno za Golfom. A i prema dimenzijama se Rapid smjestio između Golfa i nove Octavije. Ipak, nešto lošija zvučna izolacija pri velikim brzinama i slabija udobnost na lošijim cestama odaju da se ipak radi o jeftinijem autu.
Rapid ne nudi raskošnu opremu, ali posjeduje sve što treba, po razumnoj cijeni. U opremi testiranog modela - sa srednjim paketom opreme Ambition - su električni paket, klima-uređaj, aluminijski 16\" naplatci, putno računalo, audiosustav. Cijena iznosi vrlo prihvatljivih 120.789 kuna.
>> Kompaktne limuzine - nisu najljepše, ali nude najviše za najmanje novca