zaposlen od 2000. godine

Miroslav Holjevac novi predsjednik Uprave Zagrebačke pivovare

Miroslav Holjevac
Foto: Zagrebačka pivovara
04.02.2020.
u 11:49

Raspolaže bogatim poslovnim iskustvom, velikim znanjem u prodaji i vještinama rukovođenja timova uz dokazane rezultate u kompaniji i izvan nje.

Miroslav Holjevac novi je predsjednik Uprave i rukovoditelj lokalnog tima Zagrebačke pivovare koja je dio globalnog društva Molson Coors. U sklopu nove pozicije Holjevac će nadzirati sve aktivnosti kompanije u Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini te Sloveniji, a osim upravljanja kompanijom, i dalje će obnašati funkciju direktora prodaje i izvrsnosti za kupce, priopćili su iz komapnije.

„Sretni smo što možemo potvrditi da kolega Miroslav Holjevac preuzima novu ulogu u Zagrebačkoj pivovari. Sasvim sam siguran da će njegove sposobnosti kao rukovoditelja i kolege pomoći poslovanju kompanije čime će Zagrebačka pivovara i dalje biti prvi odabir našim kupcima i klijentima“, izjavio je Sergey Yeskov, glavni direktor društva Molson Coors za središnju i istočnu Europu.

„Dio sam tima Zagrebačke pivovare gotovo 20 godina i s velikim ću zadovoljstvom prihvatiti sve što dolazi s preuzimanjem ove nove, vrlo odgovorne, funkcije. Potpuno sam posvećen našoj ambiciji i ciljevima, a posebno sam ponosan na snažan tim na koji u svakom trenutku mogu računati. Neumorno ćemo raditi kako bismo nastavili ostvarivati sjajne rezultate te isporučivati odlična piva i posebne pivske trenutke svim ljubiteljima piva u Hrvatskoj i regiji“, izjavio je Miroslav Holjevac, predsjednik Uprave Zagrebačke pivovare.

Miroslav Holjevac je u Zagrebačkoj pivovari od 2000. godine, a prije preuzimanja nove funkcije bio je član Uprave i direktor prodaje za Hrvatsku i Sloveniju. Raspolaže bogatim poslovnim iskustvom, velikim znanjem u prodaji i vještinama rukovođenja timova uz dokazane rezultate u kompaniji i izvan nje. U sklopu nove uloge preuzima odgovornost za oblikovanje strategije kompanije u skladu s najvišim organizacijskim prioritetima, izgradnju strateških partnerstava i okupljanje svih ljudi oko ambicije da Zagrebačka pivovara i dalje bude prvi odabir zaposlenicima, kupcima i potrošačima.

Diplomirao je na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu, a svoje je znanje usavršavao na poslovnim školama Vlerick Leuven Management School i Antwerp Business School u Belgiji.

 

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije