Sve što gledate, kada gledate te koliko gledate na televiziji, istina, za sada jedino ako ste pretplatnik Iskon.TV-a, bit će ‘obrađeno’ i vraćeno na vašu adresu.
Naime, algoritmi će odraditi svoje, a vi ćete moći iskoristiti preporuku koja će biti potpuno personalizirana spram onoga što se najčešće gleda na TV ekranu u vašem domu. Usto, ako poželite neki sadržaj, Iskon će uskoro za svoje korisnike pokrenuti funkciju 0. Odnosno, pritiskom na 0 moći ćete pretražiti točno određeni sadržaj, bilo po nazivu, glumcu, režiseru... i to onih koji su emitiranu unazad tjedan dana na svih 100-tinjak kanala koje Iskon nudi i kako kažu, ta usluga će biti besplatna. – Novi Iskon.
TV je inteligentan, personaliziran i potpuno prilagođen modernom korisniku kojeg više ne zadovoljava uobičajen način gledanja televizije. Tzv. “live” praćenje TV-a mlađe generacije percipiraju kao nešto zastarjelo i prelaze na platforme koje im omogućuju personalizaciju početnog zaslona, preporuke i pretragu sadržaja. Novi Iskon.TV sada se ponaša poput YouTubea ili sličnih online servisa, no još je pametniji jer ne morate ništa “lajkati” da biste ga naučili što točno volite. Usudim se reći i da je puno kvalitetniji s obzirom na dostupne sadržaje” – naglašava je Krešimir Madunović, prvi čovjek Iskona.
Novi Iskon.TV je nastao u suradnji s partnerskim tvrtkama Beenius i Think Analytics, svjetskim big data liderom i Googleovim partnerom, koji je za Iskon razvio pametni algoritam za TV pretragu i preporuku.
Kada ce napokon uvesti Arenu, jer ovako nisu konkurentni