Koliko ste već životopisa i otvorenih molbi za posao poslali, a da na njih nikada nije stigao odgovor? Osim što je za traženi posao važno spomenuti stručnost i vještine koje posjedujete, bitno je prezentirati se kao samouvjerena i sposobna osoba. To ćete najbolje postići ostvarivanjem sve većih postignuća u struci i zanimanju kojim se želite baviti. Vašim sve većim usavršavanjem, poslodavci će početi kucati na vaša vrata, a ne više vi na njihova.
Na koji način dakle pojedinac može raditi na sebi kako bi od svoga imena i vještina stvorio brand? Mia Pavičić, koordinatorica projekata procjene iz Grupe SELECTIO, vodeće hrvatske grupacije specijalizirane za savjetovanje u ljudskim resursima i potrage za kadrovima, smatra kako je ovdje ključno pitanje kako definirati osobu kao brand na tržištu rada.
Ostatak članka pročitajte na Pametnoj kuni.
Ovo je sponzorirani članak i nema veze sa realnošću... reklamira se ova grupacija za savjetovanje ljudskih potencijala???? U državi ima previše nezaposlenih ljudi da bi poslodavci tražili nekog određenog čovjeka. Uvijek za dobro radno mjesto kandidiraju uz sposobne stručnjake i kumovi i rođaci. Tak da.. o čemu mi ovdje pričamo??? Postanite BRAND???? POstanite KUM.. tako recite :) kako postati nečiji kum??