Svjedoci smo da se načini poslovanja drastično mijenjaju i da se oni koji ustraju na starim modelima suočavaju s poteškoćama i izvjesnom propašću. Ugostiteljstvo, nekada lagodan segment, već je niz godina izložen sve većoj konkurenciji i sve otežanijim uvjetima poslovanja. Velika konkurencija dovodi do toga da preživljavaju i napreduju samo oni najorganiziraniji koji punu pažnju polažu na kontrolu i upravljanje.
Kako bi mogao kvalitetno upravljati, svaki poduzetnik mora imati kvalitetne alate koji mu omogućuju trenutačnu informaciju o svim elementima poslovanja. Remaris programska rješenja predstavljaju upravo takav skup alata koji svojom pouzdanošću, tehnološkim rješenjima te automatizacijom poslovnih procesa svakom ugostitelju, malom ili velikom, predstavljaju okosnicu nadzora, upravljanja i odlučivanja.
Remaris rješenja su izuzetno raširena, a kod uspješnih lokala, a pogotovo kod lanaca lokala, praktički su nezaobilazna.
Za lakši pregled informacija o Remarisu pripremili smo niz pitanja i odgovora koji će vam dati jasan pregled što je Remaris i zašto je tako popularan.
Što je Remaris?
Remaris je napredan informatički sustav baziran oko fiskalnih blagajni, a namijenjen je primarno HoReCa segmentu (Hoteli, Restorani i Caffee barovi).
Je li Remaris Cloud rješenje?
Remaris rješenje je hibridno. Blagajne su namijenjene za Windows okruženje, PC ili tablet, a pozadinska upravljačka aplikacija je Cloud i može joj se pristupiti s bilo kojeg uređaja koji ima internetski preglednik. Dodatno, tu su mobilne aplikacije za iOS i Android, kao i rješenja za posebne Orderman ručne terminale koji omogućuju cjelokupan postupak zaprimanja narudžbi i izdavanja računa za stolom kod samog gosta. Osim navedenog, tu su još i Cloud platforme za B2B, Loyalty programe, BI (analitika) i Cashless sustave.
Radi li Remaris blagajna bez interneta?
Da. Remaris blagajna normalno radi i bez interneta, a računi izlaze nefiskalizirani. Kada se blagajna ponovno spoji na internet, pokreće se automatska fiskalizacija svih nefiskaliziranih računa.
Jesu li podaci u Remarisu sigurni?
Da, podaci su zaštićeni komunikacijskim protokolima i vatrozidom, a posebnost je da se svaki račun odmah sprema u Cloud tako da ne može doći do većeg gubitka podataka.
Kome su namijenjeni Remaris sustavi?
Remaris je namijenjen svim poduzetnicima u HoReCA segmentu koji ozbiljno pristupaju svom poslu. U ugostiteljstvu je nekada bilo dovoljno otvoriti lokal i novaca je bilo dovoljno za sve. Ta vremena su prošla i danas ugostitelji pomoću Remarisa osiguravaju uspješnost svog poslovanja i zaradu. Remaris sustavi izuzetno su prilagođeni poslovnim procesima ugostitelja te kroz svoje module i izvješća omogućuju jednostavno, precizno i pravovremeno vođenje svakog ugostiteljskog poslovanja.
Može li se u Remarisu voditi materijalno poslovanje?
Da, Remaris ima razrađeno materijalno poslovanje od razine skladišta, kojih može u lokalu biti više, preko jednog ili više lokala do tvrtki ili obrta. Time Remaris omogućuje detaljno praćenje na svim razinama bez potrebe za ikakvim drugim alatima.
Ako u jednom Remaris sustavu vodimo više tvrtki i lokala, može li poslovođa jednog lokala vidjeti podatke iz drugog?
Da i ne, ovisi o dodijeljenim pravima. Podesiva prava pristupa jednostavno i precizno određuju tko može vidjeti koje module i koje vezane podatke. Čest je slučaj da knjigovođe dobiju pristup s kojim se mogu vidjeti samo izvješća. Primjerice, ako se tako postavi, jedan poslovođa može dobiti pristup za samo neke module, za samo jedan lokal i to na način da neke dokumente može unijeti, ali više ne i promijeniti bez autorizacije nadređenog. Bilo da se radi o lancu objekata ili franšiza ili samo o većem broju lokala istog vlasnika, Remaris je idealan alat za vođenje i upravljanje.
Je li Remaris pogodan za paušalce?
Ako govorimo o ugostiteljstvu, onda ovisi o zahtjevima. Ako je cilj samo izdati nekoliko računa dnevno i knjigovođi priložiti dnevni zaključak, postoji mnoštvo „mini“ rješenja koja tu funkciju odrađuju sasvim dobro. Ako ugostitelj želi stabilnost i pouzdanost, bolju kontrolu i nadzor te pojednostavljeno izvještavanje, a sve uz jednostavan rad, onda treba razmisliti o Remarisu.
Ima li Remaris podršku?
Da. U Remarisu radi dvadesetak djelatnika od kojih u podršci radi više od pola. Podrška je telefonski dostupna 24 sata dnevno, sedam dana u tjednu. U prosjeku se 80 % upita i prijava riješi odmah na prvom pozivu.
Što je i kako radi Remaris B2B?
Bussines to Bussines je pojam digitalne razmjene narudžbi i dokumenata. Remaris B2B platforma je samostojeće rješenje preko kojeg dobavljač i kupac razmjenjuju narudžbe i račune tako da ne postoji mogućnost da jedan drugome uđu u sustav. Za Remaris B2B ne treba nikakva tehnička ekspertiza niti licencije. Izrada narudžbi i zaprimanje računa obavljaju se „na klik mišem“ u samom Remarisu. Remaris B2B je u cijeni standardnog Remaris paketa.
Za koje hotele je Remaris namijenjen?
Snaga Remarisa je jednostavnost korištenja uz sveobuhvatnost funkcionalnosti. Remaris Hotel je namijenjen hotelima do 200 soba, kao i hostelima i kampovima. Posebnu vrijednost Remaris Hotel dobiva u spoju s ugostiteljstvom gdje rješava problem zaduživanja na sobu te pokriva problem banketa i švedskih stolova.
Podržava li Remaris rad s više blagajni i više pisača?
Da. Bolje nego i jedan drugi program na tržištu, Remaris omogućuje rad s više blagajni i neograničenim brojem pisača za narudžbe. Posebnost Remarisa je da više blagajni može razduživati jedno skladište ili da svaka blagajna može razduživati i s više skladišta.
Može li se Remaris povezati s knjigovodstvenim programima?
Da, postoje već brojna povezivanja.
Što se sve može povezati na Remaris?
U principu se na Remaris može povezati svako moderno rješenje. Trenutno postoji povezanost s SMS plaćanjem, Massec vagama za inventure, raznim točionicima pića, koktel stupovima, CoffeCloud sustavom za nadzor aparata za kavu, EFT/POS terminalima za plaćanje karticama, Cashless sustavima zatvorenog tipa, loyalty i BI sustavima, knjigovodstvima itd.
Može li se Remaris koristiti na festivalima i raznim događanjima?
Da. Zbog svoje Cloud komponente i jednostavne konfiguracije složenih sustava, Remaris je praktički idealan za velika događanja na kojima u kratkom vremenu treba ostvariti velik promet. U kombinaciji s Cashlessom i mobilnim aplikacijama, Remaris je nezaobilazan kod svakog uspješnog događanja.
Može li se uz Remaris iznajmiti i oprema?
Da, za festivale, utakmice, adventska i slična događanja Remaris se može dobiti po principu ključ u ruke.
Treba li za Remaris neki server?
Ne. Osnova Remarisaa je u Cloudu. Serveri su u vlasništvu Remarisa i nalaze se u profesionalnim podatkovnim centrima, zaštićeni, nadzirani i sigurni.
Je li Remaris skup?
Ne, Remaris programi se plaćaju mjesečno ili sezonski, a mjesečna naknada kreće od 198,00 kn + PDV.
Koliko je novih lokala opremljeno Remarisom tijekom 2016?
Samo tijekom 2016. smo Remaris postavili u gotovo tisuću lokala.
Koliko blagajni trenutno radi na Remarisu?
Taj broj varira i na dnevnoj razini, ovisno o tome koliko ih je uključeno, ali prosjek je oko 3600 s tendencijom porasta na više od 150 mjesečno.
Kako do Remarisa?
Nazovite Remaris podršku na 01 35 35 090 ili pošaljite e-mail na podrska@remaris.com i u kratkom vremenu će vas kontaktirati prodajni predstavnik i dogovoriti prezentaciju Remaris rješenja.