Prodajna mjesta Telemacha Hrvatska od danas imaju novi izgled i identitet, izvijestili su iz kompanije. Početak je to, navode, ovogodišnjeg investicijskog zamaha, a za sada korisnici novi izgled mogu vidjeti u Zagrebu, Samoboru i Đakovu, a u sljedećim tjednima i diljem Hrvatske. Novi izgled je, ističu jedan korak u reorganizaciji i transformaciji poslovanja, nakon što je Tele2 prošle godine preuzela United Grupa kada je uslijedila promjena imena kompanije u Telemach Hrvatska, dok će novi brend i vizualni identitet biti predstavljeni tijekom prve polovice ove godine.
Iz Telemacha Hrvatska ističu da je to tek prva u nizu investicija i novosti koje korisnici mogu očekivati u 2021. godini, kaže se u priopćenju, usto potsjećaju da je najavljeno ulaganje do 230 milijuna eura, što predstavlja, kažu, jednu od najvećih stranih investicija u Hrvatskoj.
Dio je to petogodišnjeg plana sa 130 milijuna eura ulaganja u modernizaciju mobilne mreže, i to u proširenje pokrivenosti, poboljšanje kvalitete i uvođenje ultrabrze 5G tehnologije. Dodatnih 100 milijuna eura uložit će se u izgradnju optičke mreže koja će privatnim i poslovnim korisnicima omogućiti ultrabrzi širokopojasni Internet od 10 gigabita
Usto iz Telemacha Hrvatska poručuju da, bez obzira na sve javnozdravstvene i gospodarske okolnosti u 2020. godini, nisu mijenjali pogodnosti za zaposlenike kao ni usporili uzlazne brojke u njihovu broju. Naime, 2020. završili su s 422 zaposlena, a u prvih nekoliko dana 2021. već su povećali tim za 50 kolega.
U sklopu United Grupe u Hrvatskoj, uz Telemach Hrvatska, posluju televizije i portali Sport Klub i N1, Nova TV, Doma TV kao i portal dnevnik.hr.
Katastrofa ste od kad ste taj Telemach.