Na imidžu hrvatskog turizma ubuduće će raditi najzvučnija imena svjetskog PR-a, najavio je direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Ratomir Ivičić na Danima turizma u Opatiji predstavljajući Strateški marketinški plan hrvatskog turizma za razdoblje 2014.-2020.
- To moraju biti globalni igrači, kadri priskrbiti svjetskom turizmu publicitet kakav je, recimo, dobilo vjenčanje Georga Clooneya - oslikao je R. Ivičić.
Redizajn nacionalne promocije i imidža domaćeg turizma počinje izborom novog slogana za što će natječaj biti raspisan u idućih tjedan dana. Promocija se intenzivno prebacuje na online.Već dogodine će broj sajmova, recimo, biti smanjen s planiranih 32 na 22. Kompletan rebranding trebao bi biti završen u iduće dvije godine.
Trenutna pozicija hrvatskog turizma nije sjajna. Prema istraživanju provedenom među 22.000 ispitanika u deset europskih zemalja, snaga nacionalnog turističkog brenda Hrvatske još uvijek je nedovoljna, ponuda nije profilirana u odnosu na konkurente. Rezultat je činjenica da Hrvatska od 258 milijuna Europljana, koliko ih godišnje putuje, uspijeva privući svega 18 milijuna.
>> Zagrebački turizam izvukao Jadran iz rujanskog minusa