Ivičić na Danima turizma:

Želimo PR-ovce koji mogu osigurati publicitet kakav ima Clooney

Dani turizma
Foto: Ministarstvo turizma
1/5
16.10.2014.
u 14:25

Prema istraživanju provedenom među 22.000 ispitanika u deset europskih zemalja, snaga nacionalnog turističkog brenda Hrvatske još uvijek je nedovoljna, ponuda nije profilirana u odnosu na konkurente.

Na imidžu hrvatskog turizma ubuduće će raditi najzvučnija imena svjetskog PR-a, najavio je direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Ratomir Ivičić na Danima turizma u Opatiji predstavljajući Strateški marketinški plan hrvatskog turizma za razdoblje 2014.-2020.

- To moraju biti globalni igrači, kadri priskrbiti svjetskom turizmu publicitet kakav je, recimo, dobilo vjenčanje Georga Clooneya - oslikao je R. Ivičić.

Redizajn nacionalne promocije i imidža domaćeg turizma počinje izborom novog slogana za što će natječaj biti raspisan u idućih tjedan dana. Promocija se intenzivno prebacuje na online.Već dogodine će broj sajmova, recimo, biti smanjen s planiranih 32 na 22. Kompletan rebranding trebao bi biti završen u iduće dvije godine.

Trenutna pozicija hrvatskog turizma nije sjajna. Prema istraživanju provedenom među 22.000 ispitanika u deset europskih zemalja, snaga nacionalnog turističkog brenda Hrvatske još uvijek je nedovoljna, ponuda nije profilirana u odnosu na konkurente. Rezultat je činjenica da Hrvatska od 258 milijuna Europljana, koliko ih godišnje putuje, uspijeva privući svega 18 milijuna.

>> Zagrebački turizam izvukao Jadran iz rujanskog minusa

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije